בארץ

מתן כהנא לח''כים מהציונות הדתית: "עדיין חושבים שזה הגיוני?"

חה''כ מתן כהנא, פנה לחברי הכנסת מהציונות הדתית בזעקה על כך שש''ס אינם מתכוונים לעמוד בעסקה ''מבזים החלטה של 40 מחשובי רבנינו'' ושאל ''עדיין חושבים שזה הגיוני להעביר להם בחוק את כל כוח הבחירה של רבני הערים???''
דורון בלוך | 
מתן כהנא (צילום יוסי זליגר)
לאחר שעלה היום לכותרות נושר חוק הרבנים, שיעלה לסדר היום בוועדת הכנסת בהמשך השבוע ועורר זעם רב, כפי שהבאנו כאן, חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) ששימש בעבר גם כשר לענייני דת, פרסם בחשבון ה-X שלו זעקה לחברי הכנסת מהציונות הדתית.
"בעניין חוק הרבנים - שאלה לחברי חברי הכנסת מהציונות הדתית''. כך כתב חה''כ כהנא ''לפני כשלושה חודשים, בניסיון הקודם של ש"ס להעביר את חוק הג'ובים הזה, שאלתי מה ההיגיון להעביר את כל כוח בחירת רבני הערים לידיים של ש"ס. "אל תדאג..." ענו לי, "נסגור איתם דיל על חלוקת מינויים".
תגידו.., עכשיו.., אחרי שאתם מספרים לנו שש"ס לא מתכוונים לעמוד בעסקה איתכם בהקשר הרבנים הראשיים, אחרי שהם מראים לכם באיזו קלות הם מבזים החלטה של 40 מחשובי רבנינו, אתם עדיין חושבים שזה הגיוני להעביר להם בחוק את כל כוח הבחירה של רבני הערים???'' הזדעק כהנא והוסיף "אם אתם כבר תומכים בכזה חוק מושחת לפחות תתנו ותיתנו את תמיכתם רק לאחר שייבחר הרב הראשי האשכנזי בהתאם לדיל אותו סגרתם עם ש״ס".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה