בארץ

לפיד לנתניהו: "זה הדבר הנכון לעשות. ברכתנו שלוחה איתך"

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף את רה''מ נתניהו, והתייחס לנאום המתוכנן של נתניהו בוושינגטון "אל תיסע לנאום במזגן של וושינגטון, כשהחטופים מתים מחנק במנהרות של עזה"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו יאיר לפיד (צילום ערוץ הכנסת)
ראש האופוזיציה, חה"כ יאיר לפיד, נאם היום (רביעי) במהלך דיון במליאת הכנסת, שם ניצל את הבמה בכדי לתקוף את ראש הממשלה נתניהו ולמתוח עליו ביקורת חריפה: "אמרת שבמזרח התיכון מעריכים רק את החזק. אם זה נכון, למה במשמרת שלך החמאס פלש לתחומי מדינת ישראל, הרג 1200 אזרחים ישראלים ולא עלה בדעתו שיש מולו מישהו חזק שהוא צריך לחשוש ממנו? זה מפני שהוא ידע עליך משהו". 
עוד הוסיף חה''כ לפיד להתייחס לנאום נתניהו בוושינגטון, המתוכנן להתקיים בשבוע הבא "אדוני ראש הממשלה, האם אתה הולך להודיע בשבוע הבא על הבמה בקונגרס שאתה מקבל את עסקת החטופים? אם זה מה שתגיד סע לשלום, ברכתנו שלוחה איתך. זה הדבר הנכון והמוסרי לעשות. אם זו לא התוכנית שלך, אל תיסע לוושינגטון. בלשכה שלך, בסביבה הכי קרובה שלך, יש אנשים שחושבים ואומרים שאתה צריך להודיע בנאום בקונגרס שאתה מקבל את עסקת החטופים. לא בניסוח מתפתל, לא עם תנאים שיטרפדו את זה שוב. להודיע שאתה מסכים ויש עסקה והם חוזרים הביתה. אל תיסע לנאום במזגן של וושינגטון, כשהחטופים מתים מחנק במנהרות של עזה". 
עוד הוסיף לפיד לתקוף, וטען "בישיבת הממשלה האחרונה, לא אמרתם מילה על החטופים. שעתיים דיברתם רק על ההסתה נגדך. במקום הסרטון של הירש עם היד הקטועה, מזכיר הממשלה הציג סרטון ערוך של אנשים שמדברים עליך לא יפה. יש חמש תצפיתניות חטופות בעזה, החיים שלהן בסכנה פי אלף, פי מיליון, ממך. בתוך כל הניתוק הגמור שאתה חי בו, אתה מבין בכלל מה חושבים אזרחי ישראל כשהם רואים שזה כל מה שמעסיק אותך – זה שלומך האישי בתוך הוילה של המיליארדר התורן ונוחותו של הנופש במיאמי".
"אתה תסלח לנו אם ליבנו לא נשבר מול התלונות שלך על מר גורלך" אמר לפיד והמשיך לתקוף  "מייסדה של מכונת הרעל, האיש שהביא מיליארדרים זרים כדי שיקימו לו את מכונת ההסתה הגדולה בתולדות המדינה מדבר על הסתה". ובסיום דבריו טען "אתה לא קורבן אדוני. אתה חי בשתי וילות על חשבון המדינה, אתה נוסע עם שיירה של אאודי-8 שחורות משוריינות. אם כל כך קשה לך ועצוב לך, אתה מוזמן להתפטר. רוב מוחלט של אזרחי ישראל ישמחו עד מאוד".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מילה בסלע. (ל"ת)
    סי.ג.ר 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור