בארץ

נתניהו הוזמן לנאום בוושינגטון: ''להדגשת הסולידריות''

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוזמן לנאום בפני שתי בתי הקונגרס בוושינגטון, לחלוק את חזון ישראל להגנת הדמוקרטיה, למלחמה בטרור וכינון שלום אזורי. נתניהו: נרגש להציג את האמת על המלחמה
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בסוף השבוע האחרון קיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו הזמנה לשאת נאום בפני שתי בתי הקונגרס האמריקאים בוושינגטון. במכתב ההזמנה נכתב כי מתקפות השבעה באוקטובר זעזעו את העולם, וכי ארצות הברית  מצטרפת למדינת ישראל במאבקה בטרור, וזאת במיוחד כאשר החמאס ממשיך להחזיק אזרחים אמריקאיים וישראלים בשבי, ומנהיגי החמאס מסכנים את היציבות האזורית.
עוד במכתב מצוין כי ישנם אתגרים קיומיים העומדים בפנינו, בהם השותפות הגוברת בין איראן, רוסיה וסין, דבר המאיים על הבטחון, השלום והשגשוג של ארצות הברית וישראל, וכן של האנשים החופשיים ברחבי העולם.
עוד כתוב, כי הזמנת ראש ממשלת ישראל לשאת את הנאום , הינה להדגשת הסולידריות של אמריקה עם ישראל, וכן הזמנה לחלוק את חזון ממשלת ישראל להגנה על הדמוקרטיה, מלחמה בטרור, ולכינון שלום צודק ובר קיימא באזור.

קרדיט: דוברות
 

בתגובה להזמנתו, מסר ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״אני נרגש מהזכות לייצג את ישראל בפני שני בתי הקונגרס ולהציג את האמת על המלחמה הצודקת שלנו נגד מבקשי נפשנו בפני נציגי העם האמריקאי והעולם כולו.״
נציין, כי ראש הממשלה נתניהו יהיה מנהיג המדינה הראשון בעולם שינאם בפעם הרביעית בפני שתי בתי הקונגרס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברית
    Ab 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני בתי נבחרים ולא שתי
    סגור