בארץ

יאיר לפיד בהתראה: יתבע מאה אלף שקל מכל אחד

חה''כ יאיר לפיד שלח מכתב התראה לפני תביעה על סך מאה אלף שקל לשלושה תומכי נתניהו שהפיצו פייק כנגדו. זאת לאחר שאמר על התעסקות נתניהו בהסתה כנגדו כי הוא ''פחדן ובכיין''
דורון בלוך |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד פרסם בחשבון ה-X שלו כי יחד עם אשתו ליהיא, מכתב התראה לפני תביעה בסך 100,000 ש״ח לשלושה תומכי נתניהו, אשר הפיצו תמונה של הזוג לפיד בו הם נראים לכאורה עונדים שרשרת עם צלב.
על פי חה''כ לפיד,  שלושת הפעילים "הפיצו תמונה פייק בהם אנו נראים עונדים לכאורה שרשרת עם צלב. השלושה פרסמו בימים האחרונים את התמונה בקבוצות וואטספ של פעילי ליכוד ובעמודי פייסבוק". בתגובה לכך נשלח לכל אחד מהם מכתב התראה לפני תביעה, בו הזוג לפיד "דורשים למחוק את התמונות המזויפות, ולפרסם התנצלות לאלתר", וכן הבהרה כי במידה ולא תתפרסם ההתנצלות תוגש נגדם תביעת דיבה.
מכתב ההתראה ששיגר לפיד. מתוך חשבון ה-X של לפיד
בתגובה לכך, שעות ספורות לאחר פרסום מכתבי התתראה, פרסם הפעיל הראשון  התנצלות בחשבון הפייסבוק שלו, בה הבהיר את כי עשה זאת בתום לב בעקבות כך שראה אחרים שפרסמו זאת, הבהיר כי מחק את הפרסום, והביע התנצלות. בתגובה להתנצלות, הגיב חה''כ כי הינו מקבל את ההתנצלות.
כמו כן, נציין כי רק לפני יומיים (שני) התייחס לפיד לאיחולי רעות עבורו, ואמר כי אינו עושה מכך דרמה, וכן כינה את נתניהו, על כך שהתעסק בהסתה כנגד עצמו, "לא קורבן, פחדן ובכיין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא תובעים אותו על הסתה ושקרים.
    מאיר 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הרשע הזה מפיץ שנאה כל מה שיקרה לו ברכה.
    סגור