בארץ

הקואליציה מתפרקת? בן גביר חוטף: "בלון נפוח, מכונת רעש"

בכירים בממשלה תוקפים את השר לביטחון לאומי, שהתנה את דרישתו להצטרף לקבינט המלחמה בתמורה לתמיכה בחוק הרבנים. בהודעה ששלח אופיר כץ בקבוצת הוואטסאפ של הליכוד ציין: "אני לא מוכן להסתמך על אף מפלגה מלבד הקואליציה, ולא מוכן לנהל אותה לפי מצבי רוח". בעוצמה יהודית תקפו: "ש"ס מפלרטטים עם השמאל"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
על רקע דרישתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר להצטרף לקבינט המלחמה, בתמורה לתמיכה בחוק הרבנים, יו"ר הקואליציה, אופיר כץ, הודיע היום (שלישי) כי בכוונתו למשוך את כל הצעות החוק שעל סדר היום בשל מה שהגדיר "ההתנהלות חסרת האחריות של עוצמה יהודית".
בהודעה ששלח כץ בקבוצת הוואטסאפ של סיעת הליכוד, אמר כץ: "אני לא מוכן להסתמך על אף מפלגה מלבד מפלגות הקואליציה, ולא מוכן לנהל אותה לפי מצבי הרוח של השותפים בה. אני מקווה שהמצב שבו מפלגה מהקואליציה עוזרת לאופוזיציה לפגוע בנו, ייפסק".
 
"גוש הימין גילה הערב שוב את הבלון הנפוח ששמו איתמר בן גביר, שכגודל הציפייה כך עוצמת האכזבה", אמרו בש"ס. "לא ימין ולא חזק. רצף של כישלונות מביכים בתחומי אחריותו, תוך גלגול אחריות, איומים והאשמות על כל העולם. מכונת רעש ואפס עשייה... גביר בהתנהלותו הילדותית ובשיגעון הגדלות שלו, עושה הכול לפורר את הממשלה מבפנים, מחריב את היסודות ומשרת נאמנה את מפלגות השמאל".

 

"בש"ס החליטו שהפלירטוט עם השמאל והתפיסה של אוסלו תמשיך להיות", אמר בן גביר, בריאיון בגלי צה"ל. "ההתנהלות של דרעי מהקמת הממשלה - להגן על עמדות שמאל ולדחוף את נתניהו לעוד פשרה, עוד התפשרות. זו התפיסה. זה מה שש"ס מביאה איתה. אני לא מאיים בהפלת ממשלה. שים לב מי כן מאיים".
שר החקלאות וראש השב"כ לשעבר, אבי דיכטר, התייחס בראיון לחדשות 12 לטענות בן גביר: "המפלגה של בן גביר וסמוטריץ' קיבלה 14 מנדטים, מהם 7 לבן גביר. 7 מנדטים זה לא דבר של 'מה בכך'. בסופו של דבר הכוח של מפלגות קטנות הוא בעיקר כוח להרוס, הוא לא כוח לבנות. לצערי, בעת הזו, כשאנחנו שומעים את האיומים של בן גביר זה שימוש בכוח להרוס". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה