בארץ

בן גביר נגד נתניהו: "מתנהל כממשלה של איש אחד"

השר בן גביר מתח ביקורת חריפה על נתניהו "מקבל לבדו את ההחלטות" וטען "לא באנו להיות מעודדים על הטריבונה"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הוציא היום (שני) הודעה בה תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו התנהלותו במלחמה, ועל התנהלות מפלגת הליכוד בנושא חוק הרבנים.
״המציאות האבסורדית, בה אנו מדשדשים בעזה, בגבול הצפון, כובלים את ידי צה״ל, מנהלים מו״מ עם תנאי פתיחה מופקרים, בדרך להסדר מדיני שכולו כניעה לטרור בכל החזיתות" אמר השר בן גביר ותקף במישרין את רה''מ נתניהו "כאשר רה״מ מתנהל כממשלה של איש אחד - מקבל לבדו את ההחלטות, וממדר את שותפיו הטבעיים לממשלה, כולל ישיבות קבינט המרוקנות מתוכן משמעותי, היא בלתי נסבלת".
עוד הוסיף השר לומר כי "ראש הממשלה חייב להבין ש״ממשלת ימין״ איננה ביטוי ריק מתוכן, ויש משקל גם לעמדות חברי הממשלה.  לא באנו להיות מעודדים על הטריבונה. באנו להשפיע. לכן דרישתנו להיכנס לפורום ניהול המלחמה, המתנהל כעת כקבינט הקונספציה - עומדת בעינה״.
בנוסף, בין עוצמה יהודית לליכוד התנהלו מגעים בימים האחרונים לעניין חוק הרבנים שעולה היום במליאה. כזכור, עוצמה יהודית התנתה את תמיכתה בחוק הרבנים בהצטרפותו של השר לביטחון לאומי לקבינט המצומצם.
מטעם מפלגת עוצמה יהודית נמסר בהקשר לכך, כי המגעים לא הבשילו, ובעוצמה יהודית הודיעו אמש ללשכת ראש הממשלה שיצביעו נגד החוק. בתגובה, הליכוד ודרעי סיכמו עם חברי הכנסת מרע"מ וחד"ש תע"ל שיעדרו מההצבעה.
בעוצמה יהודית אומרים: "הדיל בין הליכוד ודרעי לתומכי טרור, רק בשביל לא להכניס את בן גביר לקבינט המצומצם, הוא חרפה. אנו קוראים לחברי הליכוד הימניים לא לתת יד לדיל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה