בארץ

לאחר פסיקת בג"ץ, לפיד מזהיר: "אל תעברו על החוק"

יו''ר האופוזיציה הגיב לפסיקת בג"ץ כי יש לגייס את בני הישיבות  "אם לא נלחם ביחד, נמות ביחד" והזהיר את הממשלה מתקצוב הישיבות שהתמיכה בהן נשללה "נבדוק ונוודא שאתם לא מנסים להעביר את הכסף הזה מתחת לשולחן ובתרגילים תקציביים"
דורון בלוך |  2
יאיר לפיד (צילום מסך ערוץ הכנסת)
לאחר שבג"ץ הודיע הבוקר (שלישי) על פסיקתו כי יש לגייס את בני הישיבות ולהפסיק תקצוב הישיבות וכוללים שתלמידיהם ללא פטור מגיוס לצבא ואינם עתידים להתגייס, פרסם יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד) את תגובתו בחשבון ה-X שלו.
"בג"ץ אמר הבוקר את דברו, ודברו היה ברור וחד, כולל השופטים השמרנים ביותר: אין יותר פטור לחרדים. יולי אדלשטיין, יואב גלנט, ניר ברקת, אבי דיכטר, בועז ביסמוט, בצלאל סמוטריץ' - החל מהבוקר גיוס החרדים הוא החוק. אם לא תקיימו את החוק, זו בגידה בלוחמי צה"ל" כתב על נושא הגיוס והוסיף "נגמרו המשחקים. נגמרו הימים שבהם יש כאלה שצועקים "נמות ולא נתגייס" וכאלה שמתים כי הם כן התגייסו. נגמרה האפליה בין דם לדם. אנחנו במלחמה בשבע זירות, לצה"ל אין מספיק חיילים. אם לא נלחם ביחד, נמות ביחד".
בנוסף, התייחס לעניין הפסקת תקצוב הישיבות, והזהיר את הממשלה "אני אומר לממשלה, אנחנו נבדוק ונוודא שאתם לא מנסים להעביר את הכסף הזה מתחת לשולחן ובתרגילים תקציביים" עוד הוסיף בספק בקשה ספק אזהרה "אני אומר לגורמי המקצוע במשרד האוצר ובמשרד הבטחון, אל תמצאו את עצמכם על ספסל הנאשמים בגלל לחצים פוליטיים. אל תעברו על החוק".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגמד המרושע עבר על החוק עשרות פעמים בשנה אחת!
    לכלא ומייד! 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסכם עם לבנון, הסכם עם המורים, יציאה למלחמה ללא אישור קבינט, מינויים מושחתים כמו גיסתו לקק״ל ומינוי רמטכ״ל המחדל. ועוד ועוד ועוד!
    סגור
  • 1.
    לפיד איזה איש עלוב בזוי ומשסה ומפלג
    פטריוט 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכסססססססססססססססססססססססססססססססססססס
    סגור