בארץ

סערה חדשה במשק: מנכ"ל חברת "נגה" בדרך להדחה מפתיעה

חברת נגה פתחה במהלך הדחה למנכ"ל שאול גולדשטיין שהתריע: "אנו לא מוכנים למלחמה אמיתית. אחרי 72 שעות בלי חשמל בישראל — אי אפשר יהיה לגור כאן"
מערכת ice | 
משק החשמל נמצא בלב בנק המטרות של חיזבאללה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, shutterstock)
יודח כי אמר אמת? דירקטוריון החברה הממשלתית "נגה", המנהלת את מערכת החשמל הארצית, דן אתמול (ראשון) בהדחת המנכ"ל שאול גולדשטיין, עקב התבטאותו שעוררה סערה במדינה אודות המוכנות למלחמה שתפסיק את החשמל בישראל.
כזכור, בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) בשדרות שהתקיים ביום חמישי אמר גולדשטיין: "אחרי 72 שעות בלי חשמל בישראל, אי אפשר יהיה לגור כאן. אנחנו במצב לא טוב ולא מוכנים למלחמה אמיתית".
עוד אמר "אנשים לא מבינים עד כמה החיים שלנו כאן תלויים בחשמל. יש לי 15 מפקחים ברחבי הארץ, אם יש הפסקת חשמל אז אחרי 5 שעות אין לי טלפון להתקשר אליו. נגיד שיקבל יונת דואר אחרי 12 שעות, אותו מפקח יגיע לתחנת דלק אבל אין דלק, אף תחנת דלק לא עובדת, בכל תחנה יש תור של 30 קילומטר לפחות, אם לא יותר מזה. אתה בודק את כל התשתיות שלנו, הסיבים האופטיים, הנמלים, ולא אכנס לדברים רגישים, אנחנו במצב לא טוב. אנו חיים בעולם פנטזיונרי בעיניי".
והדברים הובילו לסערה רבתי ולהתנערות מצד חברת החשמל שטענה שאינו מבין על מה הוא מדבר, ולנזיפה מצד שר האנרגיה אלי כהן. בין השאר גרמו הדברים להסתערות של צרכנים על חנויות למכירת גנרטורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה