בארץ

מנכ"ל נגה מסביר את ההתבטאות המבהילה: הגיע חולה ועייף לכנס

לאחר שאמר כי מדינת ישראל לא ערוכה לתרחיש של עלטה של למעלה מ-72 וגרם לבהלה רבה בקרב הציבור ננזף שמואל גולדשטיין על ידי שר האנרגיה. כהן הזהיר: הדברים שאמר לא מדויקים. למרות שהאשים את העייפות, זוהי לא הפעם הראשונה בה מתארים תרחיש אימים שכזה במידה ותפרוץ מלחמה מלאה מול לבנון
מערכת ice | 
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
הדברים שאמר מנכ"ל נגה, שאול גולדשטיין, עוררו סערה בישראל. גולדשטיין התארח בכנס שבו נשאל אם הוא יכול להבטיח את המשך אספקת החשמל המתמשכת. בתשובה ענה שלא, ועוד אמר כי מדינת ישראל אינה ערוכה לתרחיש עלטה של יותר מ-72. לדבריו, לאחר תקופת הזמן הזו לא ניתן יהיה להמשיך לחיות בארץ. 
בתגובה לדבריו גורמים מחברת החשמל הביעו אי הסכמה עם ההערכה שהציע. גם שר האנרגיה אלי כהן מיהר להבהיר כי בעיניו מדובר בהתבטאות לא אחראית. עוד הוסיף כהן איום כלפי חיזבאללה ולבנון ואמר "אם בישראל תהיה הפסקת חשמל של כמה שעות, בלבנון תהיה הפסקת חשמל של כמה חודשים". כעת, על-פי פרסום N12 הוזמן מנכ"ל נגה לשיחת נזיפה בעקבות הדברים שאמר. 
על-פי הדיווח שפרסמו ירון אברהם וקרן מרציאנו במהדורה המרכזית היום (חמישי), גולדשטיין ננזף על-ידי השר אלי כהן ומנכ"ל משרדו ונאמר לו כי הוא זורע בהלה בציבור. כהן המשיך ואמר לגולדשטיין שהדברים שאמר חסרי ביסוס, אחריות וגורמים לנזק ציבורי. גולדשטיין אמר, בתגובה, כי הוא הגיע לכנס בעודו עייף וקצת חולה, ולכן דבריו יצאו מבולבלים. הוא הציע להוציא הבהרה מסודרת לציבור. למרות זאת, זוהי לא הפעם הראשונה בה התבטא גולדשטיין בצורה דומה והוצגו תרחישים שכאלה על ידי גורמים שונים במידה ותתפתח מלחמה מלאה מול לבנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה