בארץ

התרחיש המבהיל: "אחרי 72 שעות בלי חשמל אי אפשר יהיה לגור כאן"

בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי בשדרות הבהיל שאול גולדשטיין לא רק את הנוכחים אלא את כלל הציבור כשאמר שהמדינה לא ערוכה לתרחיש עלטה. לדבריו, לאחר 72 שעות ללא חשמל לא ניתן יהיה להמשיך לחיות בארץ. גורמים רשמיים מיהרו להכחיש ולהבהיר: "אם בישראל תהיה הפסקת חשמל של שעות, בלבנון תהיה הפסקת חשמל של חודשים"
מערכת ice | 
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
מנכ"ל נגה ניהול מערכות חשמל עורר סערה בדברים שאמר בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי בשדרות. שאול גולדשטיין שמנהל את החברה שאחראית לניהול מערכות החשמל בישראל הזהיר מפני תרחיש בו חיזבאללה תתקוף את ישראל ותפיל את מערכות החשמל בארץ. לדבריו, אחרי 72 ללא חשמל לא ניתן יהיה לחיות יותר בישראל. תרחיש העלטה ממנו הזהיר הדאיג רבים וגרם לסערה ציבורית נרחבת. 
 
לדבריי גולדשטיין, אין דרך להבטיח כי בכל מצב יהיה חשמל בישראל. לדבריו, החיים בישראל תלויים במידה רבה בחשמל. גם התקשורת למקפחים תהיה בעייתית במידה של הפסקת חשמל. גולדשטיין הבהיר ואמר: ישראל לא מוכנה למלחמה אמתית. מאז, הספיקו גורמים רבים לתקוף את דבריו ולהכחיש את הנאמר.
דבריו של גולדשטיין נאמרו על רקע איומים מצד נסראללה לפגיעה חמורה בישראל ולאחר שריפות קיצונית שכבר פגעו באזור גבול הצפון בארץ. שר האנרגיה הגיב היום (חמישי) לדבריו של גולדשטיין ואמר כי מדינת ישראל לא תהיה בעלטה. עוד איים ואמר: "אם בישראל תהיה הפסקת חשמל של שעות, בלבנון תהיה הפסקת חשמל של חודשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה