בארץ

מיקי זוהר נגד שקמה ברסלר: "עלול להביא לאסון גדול מה-7.10"

השר מיקי זוהר מגיב להתבטאויות שעלו לכותרות ביממה האחרונה על ראש הממשלה נתניהו ועל המפגינים כנגד נתניהו: "אויבי ישראל צופים בנו מהצד ומחככים ידיהם בהנאה". ואטורי בתגובה "דברי הוצאו מהקשרם"
דורון בלוך |  4
מיקי זוהר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
לאחר שביממה האחרונה עלו לכותרות התבטאויות קשות, בהם של שקמה ברסלר, ממובילות המחאה כנגד נתניהו, אשר אמרה במהלך הפגנה בירושלים כי "נתניהו מחייך כאשר קצין העיר דופק". ומנגד, בצידה השני של המפה הפוליטית, חבר הכנסת ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד התייחס במהלך ראיון לרדיו קול ברמה להפגנות המחאה המתקיימות בירושלים כנגד ראש הממשלה נתניהו, ואמר וכינה את המפגינים ''זרוע של החמאס".
בתגובה להתבטאויות אלה, פרסם הבוקר שר התרבות והספורט מיקי זוהר (הליכוד) בחשבון ה-X שלו גינוי לאמירות הנ''ל: "האמירות המזעזעות כמו זה ש״נתניהו מחייך כשקצין העיר דופק למשפחות על הדלת״ וש״המפגינים זרוע של חמאס״ - מעמיקות את הקרע הגדול שקיים בעם שלנו" כך כתב השר זוהר ואף הדגיש כי הדבר "עלול להביא עלינו אסון גדול יותר מהשבעה באוקטובר".
עוד הוסיף לכתוב, כי "אויבי ישראל צופים בנו מהצד ומחככים ידיהם בהנאה". ולבסוף קרא לאחדות וחתם במילים "בלי אחדות בתוכנו אין לנו עתיד בארץ הזאת".
בתגובה לסערה שעורר חה''כ ואטורי בהתבטאותו, פרסם בחשבון ה-X שלו "ההפגנות פוגעות בחוסן הלאומי שלנו, בעיקר בתקופת מלחמה, כך שמענו בחקירות המחבלים שאמרו כי מה שעודד אותם לתקוף את ישראל- אלו ההפגנות. המעשים המזויעים של חמאס הנאצי אינם ראויים שיושוו לשום מחאה או מעשים של צד פוליטי כזה או אחר. דברי הוצאו מהקשרם!"
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צודק השר זוהר
    חיים 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שהוא בעצמו ידאג לא לפלג ולא להדיר אנשים שנתנו את נשמתם. והמבין יבין.
    סגור
  • 3.
    שקמה באוקטובר.....קומץ של מלחכי פנכה (ל"ת)
    מוטי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פנאטית וטמבל (ל"ת)
    ראובן 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שקמה
    א 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברה כל גבול למה לא עוצרים אותה חושבת שהמדינה שלה
    סגור