בארץ

לפיד על ההצעה להארכת שירות הסדיר והמילואים: ''בגידה בלוחמים''

לאחר ההצבעה על דין הרציפות, ביום ראשון יעלו בכנסת מספר החלטות בנושא שירות הסדיר והמילואים. יו''ר האופוזיציה קרא לציבור להציע תיקונים להצעה להארכת שירות המילואים: ''בואו נעצור את הטירוף הזה''
דורון בלוך |  1
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
לאחר שעבר בהצבעה ראשונה דין הרציפות בנושא גיוס החרדים לצה''ל, ועבר לוועדת החוץ והביטחון, פרסם היום (חמישי) יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד) בחשבון ה-X שלו על השלכות העניין.
''אחרי חוק ההשתמטות, ביום ראשון הממשלה תפיל עלינו את המחיר. שלוש החלטות יעלו להצבעה: יותר ימי מילואים בשנה, יותר שנים במילואים והארכת השירות הסדיר. אם בשביל לשחרר את החרדים הממשלה תאריך את שירות חיילי הסדיר והמילואים,  זו בגידה בלוחמים, בגידה באנשי המילואים. בגידה במשפחות שלהם. אני קורא לחברי הכנסת מכל סיעות הבית, כולל הליכוד, בואו נעצור את הטירוף הזה. זה צו השמונה שלנו, זו המחוייבות של כולנו לצה''ל.''
עוד הוסיף: ''אני קורא לציבור הישראלי, ההצעה מונחת כעת להערות הציבור עד מוצאי שבת. אני מזמין אתכם להציע תיקונים להצעה המנותקת להאריך את שירות המילואים''.
מוקדם היותר היום, הגיב לפיד לפרסומו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, בו רמז על שיבתו לזירה הפוליטית, וכתב ''עם ממשלה מקצועית, מנהיגות אמיתית ואחדות בינינו - זה אפשרי, והרבה יותר מהר ממה שחושבים. עוד נכונן כאן מדינה שראויה לעם הזה''.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסית מנוול שקרן בא לי להקיא ממנו.
    מאיר 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    וזה היה ראש ממשלה בסטה בשוק לא הייתי נותן לו להפעיל.
    סגור