בארץ

מהומה בכנסת: שמחה רוטמן הוציא מהדיון את אלמנתו של החטוף - צפו

לאחר התפרצויות לדבריו של צביקה, אביו של איתן מור, ביקש יו"ר הוועדה להוציא את אילה, אשתו של יורם מצגר ז"ל החטוף שנהרג בשבי החמאס. הוויכוח נסוב על המשך הפעולה הצבאית לייצור לחץ על חמאס. "בושה! איפה החוק?" קראה לפני שיצאה

מערכת ice |  5
ח"כ שמחה רוטמן, מפלגת הציונות הדתית (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
במהלך דיון בוועדת חוק חוקה ומשפט דיבר אביו של החטוף איתן מור, צביקה מור. מור הדגיש בדבריו את החשיבות של פעולה צבאית של הפעלת כוח על חמאס על-מנת להביא לשחרור החטופים הישראלים משבי החמאס. אילה מצגר, אלמנתו של יורם מצגר הישראלי שמת בשבי החמאס, התפרצה לדבריו בקריאות להפסקת המלחמה על מנת לאפשר עסקה להשבת החטופים. צפו בדבריו של צביקה מור, בהתפרצות של אילה מצגר ובתגובה של רוטמן. 
 
הדיון בכנסת. קרדיט: דוברות הכנסת
"איפה הגוף הלאומי?" שאלה מצגר בתגובה לדבריו של מור שקרא לגוף הלאומי לפעול על מנת להשיב את החטופים, "איפה הוא?" שאלה, "הממשלה כשלה!" הוסיפה. איציק מור קרא לעברה: "אילה, את הראשונה שנלחמת עבור הדמוקרטיה, דרך ארץ קדמה אפילו לדמוקרטיה". בתגובה לכך נשמעה קריאה "זה לא הזמן לסיפורי תנ"ך עכשיו". 
בעקבות ההתפרצות לדבריו של צביקה מור ביקש יו"ר הוועדה שמחה רוטמן לחדול מהתפרצויות, אך משלא נענה ביקש מסדרנית להוציא את אילה מצגר. "פתאום יש חוק בישראל?" שאלה מצגר כאשר הוצאה מהדיון, "איפה החוק? אתם היום מעבירים חוק שבג"צ פסל". אחרים צעקו לעברה "חצופה!" ואחרים השוו אותה לסינוואר. לאחר ההוצאה הדגיש רוטמן כי מדובר באירוע חריג. "מעולם לא הוצאתי משפחת חטופים מהחדר", הבהיר, "יש פה משפחת חטוף שמדברת ומי שמפריע ייצא מיד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לגיהינום
    לי 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוומן נבלה סרוחה שאלוהים ייקח אותך לגיהנום עם ממשלת החושך הפשיסטים הגזענים ובראשם הדיקטטור המושחת השטן ביבישטן...דם הנרצחים והחטופים על הידיים שלכם נבלות סרוחות...
    סגור
  • 3.
    אילה מצגר נשואה לבנו של יורם מצגר החטוף שנרצח
    אסתי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא ממש לא אלמנתו. למה אתם לא יודעים לעשות תחקיר הכי פשוט בעולם? תתביישו
    סגור
  • נראה שהיא מתקשה להיפרד מהמצלמות כמו נועם דן. (ל"ת)
    א 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רוטמן
    אלי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמחה רוטמן איש שפל ונבזה שמתנהג למשפחות חטופים בנבזות ,אני בז לו.
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן
    קלודין 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה רושמים שרוטמן הוציא אלמנת חטוף מדובר בכלה של מצגר ז"ל שבכל מקום שהיא נמצאת היא פורעת סדר אין לה זכות יתר משאר המשפחות וכך צריך לנהוג עם פורעי סדר בכל מקום עם כל הכבוד והצער.
    סגור