תקשורת ומדיה

דרמה בשידור חי: זו השאלה שהופנתה לחטוף שחולץ - "לא מתאים"

לאחר שחולץ יחד עם נועה ארגמני, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב, אלמוג מאיר ג'אן התראיין לתוכנית הרדיו בכאן רשת ב'. בריאיון, מגיש תוכנית הרדיו שאל את אלמוג על תחושותיו באותו רגע מכונן, אשר במהלכו הוא הבין שמחלצים אותו מהשבי. בעקבות אותה שאלה, אמו של אלמוג התערבה בשיחה ואמרה: "סליחה זה לא מתאים, אני ממש מצטערת. אלמוג לא יוכל לדבר"

מערכת ice | 
אלמוג מאיר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מבצע חילוץ החטופים הנועז, אשר עליו פיקדו שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל, לא הותיר עין אחת יבשה. בריאיון שהתקיים אמש (שבת) בכאן רשת ב', אלמוג מאיר ג'אן, החטוף ששוחרר במבצע החילוץ הנועז יחד עם נועה ארגמני, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב, הודה לכוחות הביטחון על אותו רגע חשוב ומיוחד שלו חיכה זמן רב. 
לאחר שמגיש תוכנית הרדיו בכאן רשת ב' התייחס למבצע החילוץ וביקש מאלמוג מאיר ג'אן לתאר את אותו רגע מכונן בו הוא אותר וחולץ על ידי כוחות הביטחון, מיהרה אמו להתערב בריאיון ואמרה: "סליחה זה לא מתאים, אני ממש מצטערת. אלמוג לא יוכל לדבר".
לאחר שענה מגיש כאן רשת ב' כי הוא מעוניין לדעת על תחושותיו של אלמוג בלבד, הדגישה אמו אורית כי עצם הריאיון נחשב לאתגר עבור בנה ולכן שאילת השאלות צריכה להתנהל ברגישות יתר. "זה לא פשוט לו להתראיין, אני מבקשת. אמרת מה שאמרת, על הכיפאק, אבל לא יותר מזה. הוא לא מסוגל". 
לאחר שארבעת החטופים שבו ארצה והובהלו לבית החולים לקבלת מתן טיפול רפואי הולם, הגיע לבקרם ראש הממשלה בנימין נתניהו. אותה פגישה, שכללה חיבוקים וצהלולי שמחות יחד עם רה"מ נתניהו, גררה תגובות שליליות רבות ברשתות החברתיות.
שלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, התייחסה למפגש של נתניהו עם נועה ארגמני ובציוץ שפרסמה ברשת החברתית X, כתבה: "הו שלום לך. אז לחלק הספציפי (והמרגש עד דמעות) הזה אתה *כן* אחראי. ובבקשה איש מבוגר, איך לומר זאת בעדינות, אל תחזיק את היד כל כך הרבה זמן לאשה צעירה שמי יודע מה עבר עליה. אין מצב שזה נעים לה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה