בארץ

חה''כ גוטליב בביקורת נגד הרמטכ''ל וקוראת לפטרו: "מחליש אותנו"

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה בחשבון ה-X שלה את הרמטכ''ל הרצי הלוי וטענה שאיתו אי אפשר לנצח במלחמה. בנוסף קראה לפטרו ובמקומו למנות ''לוחם עם סכין בין השיניים''
דורון בלוך |  3
טלי גוטליב, הרצי הלוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד תקפה היום בחשבון ה-X שלה את הרמטכ''ל הרצי הלוי והתנהלותו בניהול המלחמה. שם כתבה ''עם הרמטכ״ל הרצי הלוי אי אפשר לנצח במלחמה הזו! זה כבר חוצה מפה פוליטית. גם שמאל וגם ימין חפצים בנצחון. ניהול המלחמה הזו בפחדנות ובהססנות מחליש אותנו בעיני העולם ובעיני אויבינו כולם!''.
 
בנוסף קראה גוטליב לפעול לפיטורי הלוי ולהחליפו באדם בעל מדיניות לוחמנית יותר ''למען בטחון כל אזרחי המדינה ולמען החזרת ההרתעה לישראל חייבים לפטר את הרמטכ״ל לאלתר ולמנות במקומו לוחם עם סכין בין השיניים שידבר לאויב בשפתו ויוביל אותנו לניצחון והכנעת אויבינו בכוח רב. במבחן התוצאה מראשית ועד עתה הרמטכ''ל נכשל בהשבת הבטחון וההרתעה לישראל. אין זמן! חייבים לנצח! עכשיו. ואנחנו יכולים לנצח. הלוחמים רק מחכים לפקודה המתאימה לחסל את האויב ללא רחם. פקודה כזו הרמטכ''ל לא מסוגל לתת''.

מוקדם יותר היום כתבה גוטליב בחשבון ה-X שלה על כך שכוחות צה''ל הותקפו על ידי מחבלים ברצועת עזה, שפעלו מתוך בית ספר של אונר''א, וביקרה בחריפות את צמרת צה''ל: " כך לא מנצחים! מחבלים שהסתתרו בתוך בית ספר חוסלו בלילה בחימושים מדוייקים. צמרת צהל ממשיכה לשכוח את שפת האוייב! בית ספר שמסתתרים בו מחבלים מרצחים שמנהלים שם חפ״ק חובה לרסק ולשטח את כל בית הספר בחימושים לא מדוייקים. רק כך מנצחים! למה שחמאס יסכים לעסקת שחרור חטופים כשצמרת צהל עסוקה בלהתחשב באוייב כל הזמן??''.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא הייתי נותן להרצי הלוי, להוביל טור נמלים.
    לבנת חבלה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרוגרסיבי, מתון, חסר כריזמה, בוגר קרן וקסלר (כנראה) הארורה, שהרעילה את הפיקוד הבכיר של צה"ל... וככה זה נראה.
    סגור
  • 2.
    סמרטוט
    30 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם סמרטוט כזה מי צריך אויבים נעל בית זבל
    סגור
  • 1.
    עם ביבי אי אפשר לנצח.הרצי מקצוען אמיתי (ל"ת)
    לס 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור