בארץ

כתב ערוץ 14 במתקפה חריגה נגד נתניהו: "מישהו בבית?"

שמעון ריקלין, כתב ערוץ 14 יוצא במתקפה נגד הממשלה ונתניהו בעקבות המטחים והפגיעה בצפון הארץ. "הרמטכל אילם. שר הבטחון נעלם. וראש הממשלה מתכנן לנסוע לוושינגטון לדבר כשהצפון בוער. זה לא תקין ולא נכון"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו שמעון ריקלין
ביממה האחרונה, תמונות וסרטונים של ישובים בצפון נשרפים ועולים באש כתוצאה מתקיפות חיזבאללה, מציפות את האינטרנט ואין אחד שנשאר אדיש למצב הקשה. מי שהחליט לצאת נגד ראש הממשלה, שר הביטחון והתנהלות הקבינט, הוא כתב ערוץ 14, שמעון ריקלין. 
במהלך הלילה, (בין שני לשלישי) ריקלין צייץ בחשבון הטוויטר שלו תחילה נגד גלנט: "מחכה במתח לעוד איום אידיוטי של גלנט על חיזבאללה. עם איזה חיילים הוא יצטלם הפעם וידבר בטון פומפוזי וריקני?". 
לאחר מכן הוסיף: "הרמטכל אילם. שר הבטחון נעלם. וראש הממשלה מתכנן לנסוע לוושינגטון לדבר כשהצפון בוער. זה לא תקין ולא נכון. כי לפני כל נאום מלוטש באנגלית. חייבים להפסיק את הביזיון בצפון. לפני וושינגטון שבינת גבל תבער. לפני ניו יורק שבעל בק תחרב. ממשלת ישראל איבדה את השליטה בצפון. דרושה: הנהגה מתפקדת."
מספר דקות לאחר מכן, המשיך ריקלין בעוד ציוץ מאשים: "מדוע ממשלת ישראל לא מתכנסת כעת לדיון מיוחד במצב בצפון? קבינט?? משהו??? מישהו בבית???? מספיק עם הציוצים ועם הדיבורים בפאנלים. מספיק עם ההבטחות והפוליטיקה הקטנה. האם נזכה לראות תגובה מוחצת סוף סוף או עוד שאריות של אותו מרק שבושל בפסח שעבר? ממשלת ישראל שומעת?"
   
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה לא חריג. 14 הערוץ הכי נכון והכי ליברלי בארץ.
    ער מעורר 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביקורת על נתניהו נסמעת כל הזמן. ההבדל, שבק4 זה עניני ולטובת העם היהודי, ובשאר הערוצים זה קטנוני, נכלולי ולטובת אינטרסים צרים של בעלי הון..
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב אדון גוטה (ל"ת)
    בוקר טוב אדון גוטה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור