בארץ

ליברמן בחשיפה מפתיעה: "הגיעו הצעות מנתניהו להתמנות לשר הביטחון"

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, חושף בראיון את דעתו על התנהלות הממשלה והעומד בראשה, על פועלו להפלתה ועל הצעה שהגיעה השבוע מנתניהו להצטרף לממשלה בתפקיד שר הביטחון. כל הפרטים
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מתחילת המלחמה, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, נעלם באופן יחסי מהעין הציבורית. למרות זאת, לטענתו הוא פעל רבות מאחורי הקלעים במסגרת החמ"ל להפלת הממשלה שהקים.
בראיון נערך עמו ב-ynet ופורסם היום (ראשון), ליברמן שלא יצטרף לממשלת נתניהו הנוכחית ואף הדגיש עד כמה דחוף הצורך ללכת למערכת בחירות. ליברמן התייחס לכך ואמר בראיון כי: "אנחנו לא במלחמה, אנחנו בדשדוש. כל עוד נתניהו עומד בראש הפירמידה אין שום סיכוי לשקם. הממשלה לא עוסקת בשום דבר, לא כלכלה ולא ביטחון - רק הישרדות פוליטית".
כמו כן, במסגרת הריאיון ליברמן חשף שבמהלך השבוע החולף, הוא קיבל שורה של הצהרות מראש הממשלה בנימין נתניהו להצטרף לממשלה: "מגיעות הצעות להצטרף לממשלה גם בשבוע האחרון, בסוף השבוע האחרון קיבלתי הצעה מנתניהו להיות שר הביטחון. אלה הצעות בידיעת נתניהו". באופן לא מפתיע הליכוד מנגד, מכחישים את הנאמר.
לבסוף, ליברמן התייחס לנאומו של הנשיא ביידן ולמתווה העסקה שלפי הפרטים הוצעה על ידי ישראל: "ההצעה מעולם לא הגיעה לדיון בקבינט המדיני-ביטחוני, אבל גם אם יש חילוקי דעות ההצעה שלי לכל חבריי בכנסת היא שאין לנו עניין לנהל ויכוח מתוקשר עם ארה"ב. אין לנו אלטרנטיבה לווטו אמריקני במועצת הביטחון וגם לא לאספקת נשק מארה"ב. אנחנו לא מסוגלים לתפקד תחת סנקציות".
 
ליברמן, סיים את הראיון והתייחס לחשיבות בקידום עסקת חטופים כמה שיותר מהר ואמר: "אנחנו בשלב קריטי ומדובר פה בדיני נפשות. אסור שפוליטיקאים ינהלו את הוויכוחים על גבם של החטופים. תפקידו הוא לתת גיבוי לצוות המקצועי. לא עצות, גיבוי. הצהרות של כל מיני אישים כאלו ואחרים רק מרחיקות את הפתרון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק ליברמן
    עופרי 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליו
    סגור
  • 3.
    מר בטחון אין בטחון. לבחירות עכשיו (ל"ת)
    דליהו 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אם למישהו היה ספק אם ליברמן נאמן למדינה , אז עכשיו אין
    דודי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האיש הזה צריך להיחקר על ידי השב"כ , לבדוק אותו חמש דורות אחורה , הוא מתנהג כמו איש ק,ג,ב.
    סגור
  • 1.
    אם למישהו היה ספק אם ליברמן נאמן למדינה , אז עכשיו אין
    דודי 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האיש הזה צריך להיחקר על ידי השב"כ , לבדוק אותו חמש דורות אחורה , הוא מתנהג כמו איש ק,ג,ב.
    סגור