בארץ

נתניהו בתגובה לצווי המעצר: התובע מלבה את להבות האנטישמיות

ראש הממשלה מגיב להחלטת התובע וטוען כי החלטתו של קארים חאן היא פעולת התנקשות. מפריח את טיעוני התביעה: "ישראל מספקת כעת חצי מהמים בעזה". ומתייחס ליום שאחרי: "יש תכנית אבל קודם השמדת חמאס"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע בקשתו של התובע בבית הדין הפלילי בהאג להוציא צווי מעצר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון, יואב גלנט הגיב אמש (רביעי) נתניהו על החלטתו. בהצהרה שהוציא ראש הממשלה אמר כי פעולתו של התובע, קארים חאן היא פעולת התנקשות.
לדברי נתניהו, החלטתו של התובע רק מלבה את האנטישמיות שכרגע מציפה את העולם. לטענתו חאן תוקף את המדינה היהודית היחידה בעולם ומנסה לאסור עליה להגן על עצמה ולפעול לפי חוקי המלחמה. לדעתו של נתניהו זו מלחמה של כל הדמוקרטיות ולא רק של ישראל.

באירוע אחר, הפריך נתניהו בפני התקשורת האמריקאית את סעיפי התביעה והסביר כי ישראל מספקת כעת חצי מהמים בעזה וסיפקה יותר מחצי מיליון טון של אוכל ותרופות באמצעות 20 אלף משאיות. עוד באותו אירוע התייחס לעובדה כי מועמד לדין לצד מנהיגי חמאס, לטענות זה דומה להוצאת צווי מעצר נגד בוש ובן לאדן לאחר אירועי ה-11 בספטמבר.
לגבי תכנית על היום שאחרי אישר כי היא קיימת וטען כי תתאפשר רק לאחר השמדת חמאס. לאחר מכן יהיה צורך בממשל אזרחי שלא מזוהה עם ארגון הטרור בתמיכת מדינות ערביות מתונות והקהילה הבינלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה