בארץ

השר בן גביר: למרות שעבר באדום, לא בטוח שהנהג שלי אשם

השר לביטחון לאומי מגן על נהגו לאחר תאונת הדרכים בה רכבו של בן גביר התנגש ברכב אחר שעבר באור ירוק. בראיון לגל"צ טוען השר כי נהגו נכנס לצומת בזהירות רבה וכי על הנהג הנוסף חלה החובה להסתכל ימינה ושמאלה למרות שנסע בירוק
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוסי אלוני)
בעקבות תאונת הדרכים בה היה מעורב השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אשר במהלכה שרייתו של השר אשר כללה שלושה רכבים עבר באור אדום ופגע ברכב של בחור בן 23 אשר נסע בירוק . כתוצאה מהאירוע השר ספג פגיעות קלות כך גם ביתו ומאבטחו.
בראיון שנתן היום (ראשון) לגל"צ נשאל בן גביר אם התנצל בפני הנהג שנפגע בתאונה ועל כך השיב כי אינו בטוח שנהגו הוא שאשם היות ונכנס לצומת בזהירות רבה למרות שעבר על החוק . בן גביר הטיל את האחריות על האירוע גם על הנהג שעבר בירוק בטענה כי לפי חוקי התנועה טרם כניסה לצומת, גם באור ירוק, על הנהג להסתכל ימינה ושמאלה. בהמשך הוסיף כי אכן התקשר לנהג ואף שלח פרחים ושוקולדים.
אירוע זה קורה על רקע הסערה הפוליטית שמתרחשת בימים האחרונים בישראל. זו החלה כאשר שר הביטחון יואב גלנט דרש מראש הממשלה, בנימין נתניהו להתחייב כי לא יוקם שלטון צבאי בעזה. בתגובה שר הקבינט, בני גנץ תמך בגלנט ויצא בהצהרה משלו והציב לנתניהו אולטימטום. במידה ולא יענו דרישותיו וביניהן להחזיר הביתה את החטופים הוא ומפלגתו יפרשו מהממשלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חוסר הגינות אי יכולת לקבל אחריות-מוכר?
    רפי 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם לא היה רמזור,היה צריך לתת זכות קדימה לרכב הבא מימין.ובאשר לטענת הזהירות,התאונה היא הוכחה לחוסר זהירות
    סגור
  • 1.
    צודק השר לחלוטין...
    אני1 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ואסור לערער על דבריו...
    סגור