בארץ

קנסות ב-1,000 שקל ואזהרה: בשורה קשה למשתתפי המחאות

?הפגנה בלתי חוקית של מפירי סדר  בצומת עזריאלי ובכביש איילון נעצרה חשודה בגין הפרת הסדר ונרשמו מס' דוחות תנועה על סך 1,000 שקל
מערכת ice |  3
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אמש [שבת] משטרת ישראל נערכה בכוחות גדולים לאבטחה ושמירה על הסדר הציבורי, במסגרת מחאה מתוכננת שתנאיה תואמו עם המשטרה. משטרת ישראל אישרה את הבקשה לקיום המחאה הערב, בהתאם לתנאים שנקבעו עם המארגנים בצומת קפלן בת"א.
לאור בקשת המארגנים וע"מ לשמור על בטחונו ושלומו של הציבור, לרשות המוחים נסגר צומת קפלן, במטרה לאפשר איזון בין חופש המחאה באופן לגיטימי, לבין חופש התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרה.

בתום המחאה המאושרת, רוב המוחים התפזרו בשקט. מנגד, למרות השיח עם המארגנים והאישור שניתן ע"י המשטרה למתחם מוסדר בצומת קפלן, התקבצו מספר מפגינים בצומת עזריאלי, הדליקו אבוקות החלו להפר את הסדר, לא נשמעו להוראות השוטרים וניסו לרדת לכביש איילון על מנת לחסום אותו.
קצין משטרה הכריז על הפגנה לא חוקית  והתריע שאם לא יתפזרו המשטרה תאלץ להשתמש באמצעים. לאחר שלא נשמעו להוראת הקצין המשטרה נאלצה להשתמש באמצעים על מנת לפזר את מפרי הסדר. כביש איילון נחסם לשני הכוונים. השוטרים עצרו חשודה בגין הפרת הסדר. בנוסף נרשמו דוחות תנועה על סך 1,000 שקל למס' מפרי סדר.
המשטרה מסרה: "אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר וינהג באלימות כלפי השוטרים, ולא נהסס להשתמש באמצעי הפס"ד לשמירה על החוק והחזרת הסדר על כנו".
משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בצרפת ארה"ב בהולנד ועוד מדינות
    איזי 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את ה 1000 ש"ח המפגינים (עובדים) לא משלמים רובם מפגינים מתפרעים בשכר, במדינות אחרות, ברק אולמרט חלוץ חלק מהלשעברים וראשי המחאות והמתפרעים היו יושבים בבית סוהר עם עצמות שבורים.
    סגור
  • 2.
    בוקר טוב! מפירי סדר לכלא. (ל"ת)
    עם פשפשים ופגסוס 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מרחם על המשטרה
    ירון 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במקום שהמשאבים האלה ילכו לביטחון המדינה המשטרה נאלצת להתמודד עם ליצנים ופרזיטים שלא מצייתים לחוק גורמים פקקים ואזרחים מתוסכלים צריך לתת להם כתבי אישום ככה זה ירתיע אותם מלעבור על הסדר
    סגור