קריירה ולימודים

קנסות של 1,000 שקל מהמשטרה: מי הסתבכו בענק?

מוחים שהגיעו למתחם ברחוב קפלן הביעו את מחאתם כחוק ועל פי התנאים שסוכמו עם מארגני המחאה; מנגד, קומץ מפגינים הפרו את הסדר הציבורי, פרצו מחסומים, הדליקו מדורות, חסמו צירים והתעמתו עם השוטרים: מס' מפירי סדר עוכבו/ נעצרו ונרשמו מס' דו"חות בסך 1,000 שקל על הפרעה לתנועה וחסימת צירים
מערכת ice |  1
כסף (צילום shutterstock)
אמש [שבת] במסגרת מחאה שאושרה על ידי המשטרה ונערכה כסדרה, בהתאם לתנאים שנקבעו, הגיעו מוחים שהפגינו באופן לגיטימי למתחם שהוקצה לטובת המחאה ברחוב קפלן, כאשר בתום המחאה רוב הציבור התפנה מהמקום.
במקביל, התקבצו מספר מפגינים אשר ירדו וחסמו את כביש 20 לכיוון צפון, וחלקם ביצעו עצירה יזומה עם רכביהם וקשרו עצמם באמצעות שרשראות. בנוסף הודלקו מדורות. מפגינים נוספים חסמו את דרך השלום, סמוך לקניון עזריאלי, וכל זאת על מנת לפגוע במרקם התקין של שגרת החיים, תוך ניסיונות לחסום ציר תנועה ולמנוע את חופש התנועה מכלי רכב שנעו על הציר. 

כוחות המשטרה פינו את המפגינים מהכביש וביצעו עיכוב/ מעצר של מפירי הסדר, תוך הפעלת אמצעים לפיזור הפגנות. במהלך הפרות הסדר עוכבו/ נעצרו מס' מפירי סדר שירדו וניסו לחסום את כביש איילון, נרשמו מס' דוחות על סך 1,000 שקל בגין הפרעה לתנועה. כלל הכבישים נפתחו לתנועה.
משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין קשר לחטופים
    יואל גביש 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום קשר לחטופים אותם הפגנות מ6.10 נתניהו תישאר .לא להשבר
    סגור