בארץ

הפיגוע שהצית את השומרון: זה המחבל שרצח את בנימין אחימאיר ז״ל

הותר לפרסום: במהלך הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, משטרת ישראל וצה״ל נעצר אחמד דואבשה, בן 21, תושב הכפר דומא שבחטיבת בנימין, החשוד בפיגוע בו נרצח הנער בנימין אחימאיל ז"ל
מערכת ice |  1
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
שב״כ, דוברות המשטרה ודובר צה״ל התירו הבוקר (שני) לפרסום כי במהלך הלילה בפעילות משותפת של שב״כ, משטרת ישראל וצה״ל נעצר על ידי לוחמי הימ״מ והשב״כ אחמד דואבשה, בן 21, תושב הכפר דומא שבחטיבת בנימין, החשוד בפיגוע בו נרצח הנער בנימין אחימאיר ז״ל, שהצית את השומרון וגרר פעולות תגמול של מתנחלים, כמו גם עימותים קשים שנמשכו מספר ימים בשומרון..
משארע הפיגוע פעלו שב״כ וצה״ל בריכוז מאמץ מודיעיני ומבצעי בניסיון להתחקות אחר זהות המחבל.  ביממה האחרונה נרשמה התפתחות משמעותית בחקירה ובשעות הלילה פשטו הכוחות על הכפר דומא והביאו למעצרו של החשוד. 
 
בחקירתו הראשונית קשר עצמו דואבשה לביצוע הפיגוע בו נרצח לפני עשרה ימים, ב-12.4, בנימין אחימאיר ז״ל, בן 14, תושב ירושלים, סמוך לחוות מלאכי השלום. המחבל  הועבר להמשך חקירה בשב"כ.
משב״כ, דוברות המשטרה ודובר צה״ל, נמסר כי "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות למול כל גורם אשר יסכן את ביטחון אזרחי ישראל". כעת, החשוד בביצוע בפיגוע נחקר כאמור בידי השב"כ אחרי שהודה במעשה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יגרשו משפחתו ? יהרסו רק חדר בביתו ? (ל"ת)
    מנשקת המזוזות 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור