בארץ

נתניהו בהודעה חריגה בשבת: "נגיע אל הרוצח המתועב של בנימין"

לאחר שאתמול הוגדר הנער בנימין אחימאיר בן ה-14 כנעדר, היום מסר דובר צה"ל כי גופתו אותרה במרחב מלאכי השלום. דובר צה"ל: "נרצח בפיגוע טרור - מתבצע מרדף אחר החשודים". ראש הממשלה: "נגיע אל הרוצחים וסייעניהם"

מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שהנער בנימין אחימאיר בן ה-14 הוגדר ביום שישי האחרון כנעדר וחיפושים נרחבים בוצעו במרחב בנימין, היום (שבת) מסר דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי, כי גופתו אותרה. דובר צה"ל ציין בהודעה כי הנער בנימין אחימאיר בן ה-14 מחוות מלאכי השלום, נרצח בפיגוע טרור ואף הוסיף כי "מתבצע מרדף אחר החשודים". 
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר תנחומים למשפחתו של בנימין אחימיאר ז"ל והדגיש: "נגיע אל הרוצחים וסייעניהם". שעות לפני איתור גופת הנער, פעלו כוחות שב"כ, משטרה וצה"ל בחיפוש נרחב לצד אזרחים ומתנדבים שהצטרפו למשימה. היום (שבת) בשעות אחר הצוהריים, רחפן של יחידת 636 איתר את גופתו של אחימיאר במרחב מלאכי השלום.
מתחקור ראשוני בשטח נראה כי הנער בן ה-14 נרצח אתמול (שישי) לאחר שיצא מהחווה בשעות הבוקר. עוד נמסר כי באזור הגופה נמצאו חפצים שהועברו לצה"ל ולשב"כ לצורך חקירת האירוע. 
 
 על רקע הדיווח של דובר צה"ל על איתור גופת הנער בנימין אחימיאר, החלו עימותים אלימים בין מתנחלים לפלסטינים בכפר סמוך לדומא. בעקבות כך, כוחות הביטחון החלו לאבטח את האזור ובצה"ל מעדכנים כי כלל המתנחלים שנכנסו לכפר, הוצאו על מנת להוריד את גודל הלהבות. במסגרת העימותים האלימים שהחלו עם פרסום איתור גופת הנער, הפלסטינים מדווחים על בתים שהוצתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה