בארץ

הרימה ריסים וכמעט איבדה את ראייתה: "לא יכולתי לפקוח עיניים"

צעירה מצפון הארץ נדבקה בטרנד היופי שצובר תאוצה בשנים האחרונות ועברה טיפול להרמת ריסים. הטיפול גרם לכוויות חמורות בשתי עיניה וגרם לה להתאשפז במיון: "אחרי הטיפול חשתי שאני דומעת"

מערכת ice | 
טיפול נמרץ (צילום shutterstock)
הרמת ריסים הפכה להיות חלק משגרת היופי של אלפי נשים בארץ, שרוצות מראה טבעי של ריסים ארוכות ושופעות. הטיפול אורך כ-45 דקות עד לשעה וחצי, בהן המטופלות עוברות הליך פשוט של קיבוע הריסים, סלסול והרמתן. אלפי מפורסמות כבר נדבקו בטרנד שצובר תאוצה ולא מפספסות סטורי וסרטון שלהם עוברות את הטיפול שנראה על פניו בטוח.
בערוץ 13 פורסמה היום (שני), כתבה על הצד האפל של טיפול האסתטיקה המדובר. אפק, בת 22, מעפולה, עברה את הטיפול להרמת ריסים שכלל שימוש בחומרים כימיים. הטיפול גרם לכוויות קשות בשתי עיניה, מה שגרם לסכנה ממשית לראייתה.
אפק סיפרה לרשת 13 על המקרה המפחיד: "אחרי הטיפול חשתי שאני דומעת, אך לא ייחסתי לזה חשיבות יתרה ושכבתי לישון". עוד המשיכה הצעירה: "בבוקר כבר לא יכולתי לפקוח עיניים". עוד נכתב, כי רק לאחר שפנתה אפק למיון ואושפזה, נמנע נזק בלתי הפיך שכמעט גרם לה לעיוורון.
 
@lashologyofficial overprocessed, harsh chemicals?🤢⚠️ LASHOLOGY would never! #lashliftprocess #lashology #lashliftgonewrong #longlash #eylashlift #lashlift #fyp ♬ original sound - Kylie Jenner

בנוסף, לא היה כתוב אם זאת הייתה תגובה אלרגית היא זאת שסיכנה את ראייתה של אפק. כאמור, אחת הסכנות הטמונות בהליך המדובר היא תגובה אלרגית לחומר הכימי. על פי ד''ר באז'יק, שהתראיינה ל"ישראל היום" בנושא: "יש חוסר בהירות לגבי הכימיקלים שבהם נעשה שימוש בפועל. באופן אידיאלי כדאי לבדוק את החומרים קודם כל על היד בכמות קטנה, אבל אף אחד לא באמת עושה את זה, כך שהמטופל לא יודע אם יפתח אלרגיה או לא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה