TOP 5

הניתוחים הפלסטיים המבוקשים: מאיזה איבר הישראלים הכי לא מרוצים?

נחשף: דירוג הניתוחים הפלסטיים הכי נפוצים בקרב נשים וגברים בארץ. אלו האיברים שהישראלים הכי לא מרוצים מהם

מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל)
כירורגיה פלסטית ידועה כמומחיות ברפואה המנצלת את שיטות הניתוח ושיטות רפואיות אחרות הכוללת הליכים קוסמטיים והליכים שיקומיים למטרת שיפור המראה והצערת הנראות החיצונית.
המטרה העיקרית היא שיפור האסתטיקה של נראות הגוף, בין אם מדובר בלהרגיש טוב מבחינה בריאותית או חיצונית, כמו כן גם נפשית. במדינת ישראל, ביצוע ניתוחים פלסטיים מותרת רק על ידי רופא כירורג המתמחה ברפואה פלסטית, שרישיונו המקצועי תקף. לרשימת הטופ 5, התייעצנו עם מומחה בתחום שהפתיע ברשימה עם איברים שלא ציפינו למצוא. אלו הניתוחים הכי מבוקשים במדינה:
במקום החמישי והמכובד נמצא ניתוח למתיחת פנים, הניתוח נועד לרען ולהצעיר את אזור הפנים על ידי הרמתו, למתוח את הרקמות הנפולות ולסלק עודפי עור. טווח המחירים לניתוח המבוקש נע בין 30 ל-60 אלף שקל. המחיר תלוי אם הניתוח כולל צוואר ועפעפיים וכמובן תלוי גם במורכבותו.
במקום הרביעי נמצא ניתוח למתיחת בטן. הניתוח האסתטי נחשב לפופולארי בתקופה האחרונה, בעיקר בקרב אנשים שסובלים מבעיית עודף משקל ובקרב נשים שהרו בעבר, אך קיים ביקוש גם אצל אנשים רזים עם עודף עור. מאז עליית סטנדרט היופי המושפע בעיקר מהרשתות החברתיות, רבים חולמים על בטן שטוחה, החלום בר ההגשמה עולה בין 30 ל-50 אלף שקל, כמובן תלוי אדם.
למקום השלישי נכנס ניתוח שאיבות שומן. זהו ניתוח יוניסקס, ניתוח עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב מטופלים. חשוב לציין כי זהו אינו ניתוח שמטרתו לפתור בעיה של עודף משקל, אלא לשפר את הנראות החיצונית. את הניתוח אפשר לבצע במגוון אזורים בגוף, כגון בטן, ירכיים ועוד. כמו כן, הניתוח מתחבר לניתוח מתיחת הבטן כשנשאר שריר או עור רפוי לאחר השאיבה המדוברת. זהו ניתוח להסרת מצבורי שומן ממוקדים אשר המטופלים לא הצליחו להעלימם באמצעות ירידה במשקל ופעילות ספורטיבית. מטרת הניתוח היא לעצב את קווי המתאר של הגוף. הניתוח נע בין 20 ל-40 אלף שקל. כמובן תלוי בכמות ובטכנולוגיה הנדרשת לפרוצדורה.
 
במקום השני נמצאים ניתוחי החזה למיניהם. אל הקטגוריה נכנסים גם גברים. הפרוצדורה המדוברת נחשבת גם היא כניתוח יוניסקס, זאת בשל הגניקומסטיה, תופעה של צמיחה חריגה של החזה הגברי, הנובעת מהימצאות שומן ורקמת שד בגדלים משתנים, מבליטה קלה ועד לחזה. לניתוחי חזה יש אפשרויות מגוונות, מהרמת חזה, הוצאת סיליקון, הגדלה, הקטנה ועוד. המחירים לניתוח הנפוץ נע בין 18 ל-30 אלף שקל.
למקום הראשון והמכובד ביותר, נכנס הניתוח הכי מבוקש בישראל, זהו ניתוח האף. מסתבר שבארץ, זהו הניתוח הכי נפוץ והכי אהוב. כמו כן, גם ניתוח זה נחשב ליוניסקס. הניתוח שתופס את המקום הראשון עולה בין 15 ל-30 אלף שקל, תלוי במורכבות הניתוח ועל איזה כירורג אתם סומכים.
 
כאמור, להתייעצות עם מומחה נעזרנו בד''ר שיין הבכיר. שיין הוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ובעמותה הישראלית של מנתחים פלסטיים העוסקים בכירורגיה אסתטית ובעל תואר במנהל מערכות בריאות של בית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת בן גוריון. זוהי אינה הכתבה הראשונה על המנתח ועל הטכניקות החדישות במרכז הרפואי שבו הוא עובד ברמת אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה