בריאות

דוקטור שיין מציג: אלו הטרנדים בניתוחים והזרקות הכי חמים לשנת 2024

דוקטור אופיר שיין, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסמן את מגמות האסתטיקה שילוו אותנו ככל הנראה בשנת 2024: החיבור בין טכנולוגיה לרפואה ימשיך לצמוח, ככל שהשפעת הבינה המלאכותית תופסת את מרכז הבמה, כמו גם הליכים שנועדו לא רק לשפר את האסתטיקה, אלא גם לקדם עור בריא  וזוהר יותר למראה
מערכת ice | 
ניתוחים פלסטיים-אילוסטרציה (צילום האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית)
האפשרות לשימוש בטכנולוגיית AI בניתוחים, מאפשרת התערבות מוקדמת בניתוחי מתיחת פנים ורפואה רגנרטיבית, והם רק חלק זעיר מהפיתוחים בעולם האסתטיקה שכיכבו בשנת 2023, אשר התאפיינו בעיקר בהסרת שומן הלחיים, ניתוח הקטנת חזה והידוק עור פוסט-אוזמפיק (כל מי שעשו דיאטה באמצעות "זריקת הקסם" שמיועדת במקור לסוכרתיים).
השילוב של בינה מלאכותית ברפואה אסתטית תופסת מקום מרכזי גם ב2024: באמצעות שימוש בטכנולוגיות AI , מנתחים יכולים לנתח תווי פנים ולהתייעץ התייעצויות וירטואליות, כך גם להמליץ על אזורים ספציפיים עבור רעלנים עצביים, חומרי מילוי או טיפולי לייזר. השימוש בטכנולוגיה מסייעת לניתוחי עור וטיפולים מותאמים אישית. בצד הניתוחי, ניתן להשתמש בהדמיה תלת-ממדית להתייעצויות לגבי פניו של מטופל כדי לדמות תוצאות ניתוחיות פוטנציאליות ולסייע בתכנון הטיפול.
אותם טיפולים מאפשרים התערבות מוקדמת בטיפולי הצערת העור, כולל מכשירי רדיו, הנותנת מענה לצרכנים המחפשים פתרונות פחות פולשניים עם זמן השבתה מינימלי. "ככל שאנו מתקדמים בטכניקות כירורגיות והופכים יצירתיים יותר עם הסתרת צלקות, המטופלים מחפשים טיפולי מניעה, כדי להזדקן בחן". טוען דוקטור אופיר שיין, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית.
עוד מספר שיין, על קרם לחות להזרקה - הטיפול ב-Xela REDERM המשנה חיים, שיהיה זמין בכל מקום. הזרקת חומצה היאלורונית זו מעניקה לחות לעור, נלחמת ביעילות בקמטוטים וקמטים, והמטופלים אוהבים את זה. העור שלהם נראה מואר ויפה בלי איפור. 
עוד טיפול שהופך לפופולארי, הוא טיפול BBL Dash: טיפול באמצעות אור פס רחב לפיגמנטים וכלי דם, יחד עם תדר רדיו למיצוק העור. באמצעות אור פס רחב לטיפול בפיגמנטים וכלי דם, נגעים ובעיות מרקם על העור ותדר רדיו למיצוק העור המאפשרים זמן השבתה מועט ותוצאות מעולות.
מתיחת צוואר זעיר פולשנית – הליך זה מציע תוצאות מרשימות עם זמן השבתה מינימלי. השילוב של שאיבת שומן, הרמת ה- SMAS ואנרגיה תרמית מבוססת פלזמה המשיגה מיצוק עור שאין שני לו.
לגבי רפואה רגנרטיבית מוסיף המומחה שיין: "אני מאמין שהעתיד של הרפואה האסתטית יהיה טיפולים רגנרטיביים שיכללו PRP, אקסוזומים ותאי גזע, שבפשטות זה אומר, ריפוי באמצעות יצירת איברים ורקמות חדשות או התערבות באמצעות תרפיה תאית או תרופות על מנת להתחיל תהליך ריפוי באזור הפגיעה".
דוקטור אופיר שיין, הוא מומחה לכירורגיה פלסטית מהטובים בישראל, אשר עוסק בתחום בעשור האחרון, שעיקר תשוקתו היא לכירורגיה פלסטית ניתוחית  אסתטית. דרך התמדה וחדשנות מקצועית, הוא בונה את עצמו בכל יום כמנתח ואיש עסקים שחושב מחוץ לקופסה, השואף למצוינות אישית ומקצועית ומעודכן בכל הטרנדים וההתפתחויות הטכנולוגיות בתחומו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה