בארץ

נתניהו בתגובה לדו"ח המבקר על המעון: בנט ולפיד אשמים

לשכת רה"מ הגיבה לדו"ח המבקר ותקפה בחריפות את ממשלת בנט-לפיד: "למה בכלל היה צריך להרוס את המעון הרשמי בבלפור ולמה בנט בחר להתגורר במעונו הפרטי ברעננה?" 
מערכת ice |  2
יאיר לפיד, בנימין נתניהו, נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, יונתן זינדל, shutterstock)
דו"ח מבקר המדינה שפורסם היום (שלישי) התייחס להליך הבינוי והמיגון של מעונות ראש הממשלה בשנים האחרונות. בדו"ח אנגלמן קובע כי: "הבינוי והמיגון של מעונות ראשי הממשלה מבטאים חוסר יעילות ובזבוז כספי ציבור. מדובר בהתנהלות שערורייתית".
לשכת רה"מ בתגובה טענה כי: "עולה שאלה אחת בסיסית: למה בכלל היה צריך להרוס את המעון הרשמי בבלפור ולמה בנט בחר להתגורר במעונו הפרטי ברעננה שנה שלמה עוד לפני הריסת מעון רה״מ הרשמי בירושלים על ידי לפיד."
לשכת רה"מ עוד טוענת כי: "כשראש הממשלה נתניהו חזר לתפקידו לפני למעלה משנה, המעון הרשמי בבלפור היה הרוס לחלוטין כתוצאה מהחלטה תמוהה ובלתי נחוצה של ממשלת בנט-לפיד להרוס באופן מאסיבי את כל פנים המעון - לרבות הרצפה והתקרה - ולהשאיר רק את הקירות החיצוניים. לא היה בכך כל צורך."
 
קרדיט: לשכת רה"מ
בנוסף בלשכת רה"מ מכוונים חיצי האשמה כלפי הממשלה הקודמת, ממשלת בנט לפיד: "כתוצאה מההרס המאסיבי במעון בבלפור על ידי ממשלת בנט-לפיד ראש הממשלה נתניהו נאלץ להתגורר בדירתו ברחוב עזה שנמצאת על רחוב ראשי בירושלים ושחשופה לאיומי ירי מעשרות גגות ודירות שמקיפות אותה."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בכל אשמים בנט ולפיד גם בשרפה בכרמל גם במירון וגם
    אחמד 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באוקטובר ואילו ממשלת נתניהו מלאכים
    סגור
  • 1.
    הוא תוקף שיסתכל על עצמו במראה ויראה חזיר (ל"ת)
    אני 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור