בארץ

מספר הטלפון של גלנט נחשף בהפגנה: "תשלחו לו הודעה"

יותר מעשרת אלפים איש נכחו הערב בעצרת למען השוויון בנטל בכיכר רבין שבתל אביב. אחד הנואמים, חשף את מספרו הפרטי של יואב גלנט וקרא לכל המפגינים להתקשר אליו: "תגידו לשר הביטחון שלא ימכור את ביטחון מדינת ישראל"

מערכת ice | 
הפגנה בכיכר הבימה (צילום צילום מסך טוויטר)
"זה הוואטסאפ" חשף יאיא פינק בעצרת למען השוויון בנטל הערב (חמישי), בכיכר הבימה מול אוזניהם של מאות אלפי מפגינים. פינק, חשף במיקרופון את מספר הטלפון הפרטי של הפוליטיקאי ואיש הצבא לשעבר יואב גלנט, וחזר עליו שוב במקרה ולא הספיקו המפגינים לשמור את המספר.
"ותגידו לשר הביטחון שלא ימכור את ביטחון מדינת ישראל" המשיך פינק, כשעשרות אלפי מפגינים התלהבו מחשיפת המספר ונוצר רעש רקע אדיר עם המון מחיאות כפיים.
יותר מעשרת אלפים משתתפים מוחים הערב ברחבת כיכב הבימה שבתל-אביב, גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד נכח בהפגנה ההמונית כשאמר בעצרת: "באנו הנה לכיכר להגיד כולם צריכים להתגייס".

(קרדיט: אחים לנשק)
בנוסף לחשיפת מספרו האישי של גלנט, הוסיף פינק, ממטה המילואים למען לגיוס שווה: ״כאדם דתי שאוהב את התורה אני קורא לאחיי החרדים, אחיכם יבואו למלחמה, ואתם תשבו פה? במשנה כתוב שבמלחמה כולם יוצאים לקרב. זאת היהדות שלנו. הכיפה שלי מתכווצת מבושה בכל פעם שאני שומע את הרב הראשי קורא להשתמטות ולירידה מהארץ. בושה".
 (טוויטר של ניב דימור)
עוד באירוע נאם גם סרן במיל׳ עמרי רונן, מאחים לנשק: ״אנחנו יוצאים יחד למסע שכולו לכיוון הכנסת והממשלה כי נגמרו המשחקים. תהיו מוכנים ליום קריאה כי אנחנו לא נעצור עד שיהיה כאן חברת מופת עד שיהיה כאן חברת מופת שיוויות והוגנת. התפקיד שלכם הוא לא להגיע לבד. עד שנהיה מיליון אנשים בירושלים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה