בארץ

אירוע אלים בהאנגר 11: נערה הותקפה באמצע הופעה ע"י חבורת בנות

קטטה שהתפתחה ביום חמישי האחרון, באמצע הופעתו של הזמר המוכר ששון איפרם שאולוב, בהאנגר 11. מקרה קשה של אלימות בין קטינות שהיו במקום ורבו בשל צפיפות בקהל. מטעמו של הזמר נמסר: "אנחנו מגנים כל סוג של אלימות, אסור לתת לזה יד"

מערכת ice | 
צילום freepik
אירוע אלים התרחש בסוף השבוע (חמישי), בהאנגר 11, בהופעתו של הזמר והיוצר ששון איפרם שאולוב, כשנערות שהיו בקדמת הבמה החלו לריב ולדחוף אחת את השנייה באמצע ההופעה. שאולוב לא שם לב למתרחש והמשיך את הופעתו כרגיל, בזמן שהמאבטחים הפרידו בין הבנות, הנערה שהותקפה חזרה בשל המקרה המצער לביתה.
מההפקה דווח על המקרה המצער כי שאולוב שמע על המדובר ומיד יצר קשר עם הנערה המותקפת ודרש לשלומה. בנוסף, הזמין היוצר את הנערה להופעתו הבאה כאורחת כבוד, והיא אישרה את הגעתה.
מטעמו של ששון שאולוב נמסר: "אנחנו מגנים כל סוג של אלימות, אסור לתת לזה ליד. מזמינים את מי שקנה כרטיס להופעה לבוא באנרגיות חיוביות ולהינות מהמוזיקה בסבב הבכורה של ששון שאולוב בהאנגר 11. מבקשים לשמור על התנהגות מכבדת בהופעות הבאות".
כזכור, אירוע אלימות זה מצטרף לעוד שורה של מקרי אלימות שקרו לאחרונה בארץ בין נערות. רק השבוע פורסם על עוד מקרה אלימות מצער בין נערות צעירות, בקניון עזריאלי בתל-אביב. כשאחת מהנערות לכאורה "זרקה" מבט לעבר בנות אחרות, שלא קיבלו את זה יפה והכלו להכות אותה לעייני רבים בגג הקניון. מקרה אלים ומזעזע של 20 נערות על נערה אחת, מול המון שמסתכל, שהסתיים בזכות המשטרה שהתערבה וסגרה את האירוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה