בארץ

הותר לפרסום: שני חיילים נפלו ברצועת עזה, 7 פצועים קשה

רס"ן יפתח שחר ממושב פארן, מפקד פלוגה בגדוד צבר של גבעתי, וסרן איתי סייף מירוחם, מפקד מחלקה, נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים ותשתיות טרור של חיזבאללה. בכיר באו"ם: "אם דבר לא ייעשה, אנחנו חוששים כי רעב נרחב בעזה הינו בלתי נמנע"
מערכת ice | 
חאן יונס (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
על רקע המלחמה המתמשכת ברצועת עזה, הבוקר (רביעי) צה"ל התיר לפרסום כי רס"ן יפתח שחר (25) ממושב פארן, מפקד פלוגה בגדוד צבר של גבעתי, וסרן איתי סייף (24) מירוחם, מפקד מחלקה בגדוד, נפלו בקרבות בצפון רצועת עזה. הם נהרגו במהלך פעילות צה"ל בשכונת זייתון שבעיר עזה, בפיצוץ של בית ממולכד. שבעה לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה בתקרית.
בתוך כך, דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב תקפו מבנים צבאיים ותשתיות טרור של חיזבאללה באזורים א-טייבה, בית ליף, צדיקין וחרבת סלם שבדרום לבנון. עוד נמסר כי מוקדם יותר מטוסי קרב תקפו תשתית צבאית ושכלי טיס תקף חוליית מחבלים שזוהתה באזור עייתא א-שעב. כמו כן, במהלך היום הותקפו כמה תשתיות טרור נוספות באזור.
ראמש רג'אסינגאם, בכיר בסוכנות הסיוע ההומניטרי של האו"ם, הזהיר בדיון במועצת הביטחון כי מצוקת הרעב ברצועת עזה הולכת וגדלה. הוא טען כי לפחות 576,000 פלסטינים ברצועה - כרבע מכלל האוכלוסיה שלה - נמצאים "צעד אחד" לפני מצב של רעב חמור. "אם דבר לא ייעשה, אנחנו חוששים כי רעב נרחב בעזה הינו בלתי נמנע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה