בארץ

הבחירות לרשויות המקומיות: "חשיבות מכרעת לחשיפת ההסכמים הפוליטיים"

המתמודדת לראשות עיריית אשדוד עו"ד הלן גלבר קוראת לראש העירייה לחשוף את ההסכמים הפוליטיים עם סיעות יהדות התורה וש"ס. לדבריה, יש לכך חשיבות מכרעת "על-מנת שציבור הבוחרים יכיר, יבחן וישפוט את ההתחייבויות". בהודעה לציבור תקפה את מהלכיו של ראש העיר המכהן: "מנסה לשמור בסוד את ההסכמים המביכים"
מערכת ice | 
הלן גלבר (צילום אלעד מלכה)
על רקע ההסכמים שחתם ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי עם יהדות התורה וש"ס, דורשת ממנו היום (מוצ"ש) המתמודדת המובילה מולו, עו"ד הלן גלבר לחשוף מיד את התחייבויותיו לחרדים. באמצעות עורך דינה, דורשת גלבר מלסרי לחשוף את ההסכמים המלאים עד צאת השבת, אחרת תעתור נגדו לוועדת הבחירות.
"ישנה חשיבות מכרעת לחשיפת ההסכמים הפוליטיים זמן מספיק וסביר טרם הבחירות על-מנת שציבור הבוחרים יכיר, יבחן וישפוט את ההתחייבויות של מר לסרי לסיעות ש"ס ויהדות התורה", כותב עו"ד ד"ר מתן גוטמן בשמה של גלבר. "התחייבות שיכולות להשפיע על הקופה הציבורית, על השירותים הציבוריים, על תפקוד העירייה, ועל צביון העיר בשנים הקרובות".

המתמודדת לראשות העיר, עו"ד הלן גלבר: "ברור מדוע לסרי מנסה לשמור בסוד את ההסכמים המביכים עם החרדים, אשר ממחישים כיצד מכר את העיר. אנחנו מחוייבים לשמור על אשדוד כעיר של כולנו, חילוניים וחרדים, נשים וגברים וביום שלישי – נצא כולנו לבחור מהפך, כי אין לנו עוד אשדוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה