בארץ

גפני על הורדת דירוג האשראי: "משמעות לא טובה, נתמודד בעזרת השם"

יו"ר ועדת הכספים התייחס להחלטת סוכנות הדירוג מודי'ס להוריד את הציון ל-A2 עם אופק שלילי, בצל המלחמה המתמשכת ברצועת עזה שעלולה להתרחב לגזרה הצפונית. חבר הכנסת מיהדות התורה ניסה להרגיע את הרוחות: "גם בתקופה הקשה הזאת, הכלכלה הישראלית חזקה"
מערכת ice | 
משה גפני (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני התייחס הערב (מוצ"ש) להורדת דירוג האשראי על ידי סוכנות הדירוג מודי'ס, שהחליטה לתת לכלכלת ישראל ציון של A2 עם אופק שלילי, על רקע המלחמה המתמשכת ותקציב המדינה והכספים הקואליציוניים. "המשמעות לא טובה, אבל הכלכלה הישראלית חזקה", אמר בהודעתו לתקשורת.
"גם בתקופה הקשה הזאת, שבה יש הוצאות גדולות למלחמה, ישראל מתמודדת ותדע להתמודד בעזרת השם", סיכם גפני. מנגד, בציוץ שפרסם הערב בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר), ביקר שר הבינוי והשיכון יו"ר יהדות התורה יצחק גולקנופף את עיתוי תגובתו של רה"מ בנימין נתניהו על אירוע הורדת דירוג האשראי של ישראל.
הורדת דירוג האשראי, אירוע דרמטי שהתרחש לראשונה מאז קום המדינה, היא אולי אחד האירועים הדרמטיים ביותר למשק הישראלי בכל הזמנים, והתרחשה בליל שבת. "ההודעה של ראש הממשלה בשבת בנושא דירוג האשראי לא היתה במקומה", כתב גולדקנופף, במה שנראה כמו תגובה שאינה לגופו של עניין. "לא מדובר בפיקוח נפש, לא בנושא חירום, ולא בתגובה שלא ניתן היה לפרסמה בצאת השבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה