כסף וצרכנות

ברקת מתקפל? אחרי האולטימטום נגד חברות המזון - זו ההחלטה שהתקבלה

שר הכלכלה נשמע בטוח באשר לצעדים שינקטו נגד המונופולים שלא עוצרים בדרך להעלאות המחירים, ואפילו הציב להם 72 שעות. אלא שבכיר הליכוד החליט להאריך את הדד-ליין עד ליום שלישי, והודיע כי הצעד מתבצע ב"הסכמה הדדית", עם "התפתחויות חיוביות ומשמעותיות". האם גל ההתייקרויות יעצר?
מערכת ice | 
ניר ברקת (צילום אבשלום ששוני / פלאש 90)
לאחר הודעת שר הכלכלה ניר ברקת לגבי הצעדים שינקטו כנגד חברות שהעלו את מחירי המזון מאז ה-7 באוקטובר ואלה שהודיעו שבכוונתן להעלותן בקרוב, לרבות הצבת אולטימטום שתוקפו יפוג היום (שבת), ברקת עדכן הערב כי חלו "התפתחויות חיוביות ומשמעותיות בנושא".
מטעמו של שר הכלכלה נמסר כי ההודעה על הצבת ההגבלות שעליהן החליט שר הכלכלה, שצפויות לכלול "ביוש רגולטורי", נדחתה ליום שלישי. "לכן, בהסכמה הדדית השר הסכים להאריך את תקופת האולטימטום עד ליום שלישי הקרוב על מנת למצות את הדיונים ולהגיע להסכמות. עדכונים יימסרו בהמשך".

כזכור, אלו החברות שקיבלו אולטימטום לא לייקר מוצרים: אסם, יכין, סלטי שמיר, וילי פוד, סוגת, בית השיטה, שסטוביץ', אחוה, שטראוס וכן דיפלומט, יוניליוור, טמפו ויסוצקי. שר הכלכלה ברקת הציב לחברות המזון שהעלו מחירים מה-7 באוקטובר, אולטימטום של 72 שעות לביטול העלאות המחירים. האולטימטום פג היום - והוארך כאמור ליום שלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה