מדדים ומחקרים

הבחירות באשדוד: לסרי לא לבד בפסגה וזו הסיבה

שבוע לבחירות המקומיות ובאשדוד המתח בשיאו לאור ממצאי סקר לפיו לסרי זוכה רק ב29.8% מהקולות בסיבוב ראשון. עו"ד גלבר עם 20.3% מהקולות וכצנלסון 12.8%
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ הילל מאיר, אריק מרמור, חיים גולדברג, עטיה מוחמד)
סקר שערך הסוקר רפי סמית בין התאריכים 19-20 בפברואר בקרב 500 נשאלים תושבי אשדוד, מוכיח כי ראש העירייה המכהן, יחיאל לסרי לא יוכל להכריע את הבחירות בסיבוב הראשון. נציג ש"ס אבי אמסלם שהסיר את מועמדותו הבוקר והצטרף ללסרי, זוכה בסקר ל-5% בלבד, כך שהוא לא משנה את התמונה. על פי  הסקר בסיבוב הראשון מקבל אלי נכט 6.5% מהקולות ואלי לחמני רק 5% מהקולות.
המתמודדת היחידה שיכולה לנצח את לסרי גם לפי הסקר הזה, היא עו"ד הלן גלבר שבהתמודדות ראש בראש מול לסרי בסיבוב שני זוכה לפי הסקר ב-45.3% מהקולות מול 37.7% בלבד ללסרי. שמעון כצנלסון ואלי לחמני לא  יכולים לגבור על לסרי בסיבוב שני, גם בסקר הזה.
המתמודדת לראשות העיר, עו"ד הלן גלבר: "הבוקר הזה מחדד את התמונה: על כל המתמודדים להצטרף עכשיו לגוש המהפך המתגבש בראשותי. ביחד, אנחנו יכולים להבטיח כבר בסיבוב הראשון שאשדוד תישאר עיר כל תושבי ולא עיר כל חרדיה. אני מאמינה ששמעון כצנלסון וברק סרי יידעו לשים את טובת העיר לפני הכל ומצפה שכך יעשו גם אלי נכט ואלי לחמני ויצטרפו אלינו עכשיו. כל מתמודד שיפעל אחרת – חורץ את גורלה של העיר הזאת, זכרו – אין לנו עוד אשדוד!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה