מדדים ומחקרים

הבחירות הדרמטיות באלעד: "על חודו של קול"

האם התמיכה הספרדית בפרוש נסדקת? האם תמיכת חסידות וויז’ניץ' במועמד של ש"ס היא זו שתחרוץ את גורלו? הבחישה של חסידות גור בבחירות באלעד, היחסים עם אריה דרעי ומועמד ש"ס יהודה בוטבול שנכנס לתמונה ומשנה את המשוואה. כל הפרטים 
דוד זולדן | 
מאיר פרוש (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יהודה חיים, פלאש 90/ הילל מאיר)
שבוע לבחירות המקומיות והקרב על ראשות העיר אלעד מושך תשומת לב לאור העובדה שהמועמד של ש"ס צובר פופולריות בעיר ומאיים על שלטונו של ראש העיר המבטיח ישראל פרוש. הבחירות בעיר דרמטיות ויוכרעו על חודו של קול בין ראש העיר ישראל פרוש למועמד של ש”ס יהודה בוטבול כאשר כל מועמד שואף לצרף עוד תמיכה משלל הקהילות הפורחות בעיר החרדית. 
הקרב של פרוש כעת הוא גם על הציבור הספרדי בעיר לאור זאת שבבחירות האחרונות לכנסת כ-48 אחוזים הצביעו למפלגת ש”ס. אלא שבאלעד המספרים בכנסת חסרי חשיבות. כמו לדוגמא: קהילתו של הרב מאזוז הצביעה לכנסת לש”ס, ואילו כעת, הרב מאזוז הורה להצביע דווקא לפרוש.
לאחר שדגל התורה הודיעה על תמיכה בפרוש, בניגוד להסכם שנתחם בעבר עם ש”ס, מנגד, האדמו”ר מויז’ניץ הודיע כי החסידות תתמוך בבוטבול.
האם התמיכה הספרדית בפרוש נסדקת? האם תמיכת חסידות וויז’ניץ' במועמד של ש"ס היא זו שתחרוץ את גורלו? הבחישה של חסידות גור בבחירות באלעד, היחסים עם אריה דרעי ובוטבול שנכנס לתמונה ומשנה את המשוואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה