בארץ

הערבים זועמים: נתניהו קיבל את עמדת בן גביר בנוגע להר הבית

ראש הממשלה קיבל את עמדתו של השר לבטחון לאומי וקבע כי עליית ערבים ישראלים להר הבית, כאשר לא ברור כעת באילו גילים מדובר, תצומצם משמעותית ביחס לחודשי רמדאן קודמים
מערכת ice | 
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט היום (ראשון) לצמצם משמעותית את עלייתם של אזרחים ערבים ישראלים להר הבית במהלך חודש הרמדאן הקדוש למוסלמים. בכך קיבל נתניהו את עמדתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושרים נוספים.
כזכור, אמש פרסם בן גביר ציוץ בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), בטרם הדיון שהתקיים היום וכתב: "לקראת ישיבת היערכות לרמדאן שיתקיים מחר עם רה"מ ושירות הביטחון - אני מבהיר שוב את עמדתי החד משמעית. אסור לאפשר בשום אופן כניסה של תושבים מהרשות לשטח ישראל. אסור לקחת צ'אנס ולהסתכן, וגם לא יתכן שיש נשים וילדים חטופים בעזה ואנחנו נאפשר חגיגות ניצחון של החמאס בהר הבית".

על אף שבן גביר דרש כי גיל הכניסה המותר יהיה מגיל 70, טרם דווח האם החלטה כזו התקבלה או בכלל על הפרק. מנכ"ל ארגון "בידינו - למען הר הבית", תמך בעמדת בן גביר וכתב היום בפייסבוק טרם הדיון, "מה יהיה השנה בהר הבית ברמאדן? היום יתקיים אצל ראש הממשלה דיון בסוגיית הר הבית וכרגיל "גורמי ביטחון" ממליצים להכניס פלסטינים להר הבית, דבר שיוצר כל שנה מהומות ופוגע במצב הביטחוני.  כל הכבוד לשר. השר בן גביר צודק, אסור להכניס פלסטינים להר הבית ובמיוחד בתקופת הרמאדן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה