בארץ

הממשלה אישרה: "ישראל מתנגדת להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית"

נוסח ההחלטה ההצהרתית בעניין התנגדות ישראל לתכתיבים בין לאומיים, אושר פה אחד על ידי כל השרים - מגנץ ואיזנקוט ועד לבן גביר וסמוטריץ'. הוא קובע כי "הסדר יהיה אך ורק במשא ומתן ישיר בין הצדדים". בנוסף, "הכרה בעקבות הטבח של ה-7 באוקטובר תעניק פרס עצום לטרור ותמנע כל הסדר עתידי לשלום"
מערכת ice | 
ישיבת הממשלה (ארכיון) (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) פה אחד את ההחלטה ההצהרתית בעניין התנגדות ישראל לתכתיבים בין לאומיים. נוסח ההצהרה הסופי קובע כי "ישראל דוחה על הסף תכתיבים בין-לאומיים בעניין הסדר קבע עם הפלסטינים". בנוסף, על פי נוסח ההחלטה שאושרה על ידי כל השרים בממשלה, "הסדר, ככל שיושג, יהיה אך ורק במשא ומתן ישיר בין הצדדים, ללא תנאים מוקדמים".
החלטת הממשלה מוסיפה להתייחס לסוגיית המדינה הפלסטינית, שבעניינה התייחס רה"מ בנימין נתניהו במהלך השבוע שעבר. "ישראל תוסיף להתנגד להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית", אישרה הממשלה. "הכרה כזו בעקבות הטבח של ה-7 באוקטובר תעניק פרס עצום לטרור שלא היה כדוגמתו ותמנע כל הסדר עתידי לשלום".
 
שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר בעקבות ההחלטה: "אני מברך על החלטת הממשלה כצעד ראשון. יש קונצנזוס מקיר לקיר שמדינה פלסטינית מסכנת את מדינת ישראל, בממשלה ובע"ה גם בכנסת הצהרה זו תעבור ברוב ענק של כל המפלגות הציוניות. האמת הרבה יותר רחבה וראוי שנביע באופן חד משמעי את ההתנגדות של ממשלת ישראל להקמת למדינה פלסטינית, כעת ובעתיד".
"אני קורא לראש הממשלה להביא החלטה נוספת המביעה התנגדות נחרצת וחד משמעית של מדינת ישראל להקמת מדינה פלסטינית שתביא עוד ועוד טרור לאזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה