בארץ

סמוטריץ' נפגש עם ראשי הרשויות: "המצב הנוכחי לא יכול להימשך"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ובכירי משרדו נפגשו עם ראשי מועצות הצפון. במפגש החשוב שנערך עם במועצה האזורית מבואות חרמון, אמר שר האוצר: "ישראל מחויבת גם לכלכלת תושבי הצפון ובמשרד האוצר בהנחייתי פועלים למתן סיוע מהיר במדיניות מרחיבה לתושבים"
מערכת ice | 
סמוטריץ וראשי הרשויות (צילום דוברות משרד האוצר)

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ ביקר היום (שלישי) במועצה האזורית מבואות חרמון ונפגש עם ראשי רשויות בצפון הארץ. בפגישה השתתפו ראש עיריית קריית שמונה אביחי שטרן, ראש מועצת אזורית מבואות חרמון בני בן מבוחר, ראש מועצה מקומית מטולה דוד אזולאי, ראש מועצה אזורית מרום הגליל עמית סופר, ראש מועצה אזורית מעלה יוסף שמעון גואטה ונציגי פורום 1701.

באותה פגישה חשובה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הקשיב לקשיים הכלכליים והביטחוניים של המועצות המקומיות ואף הובא לידיעתו כי קיים צורך חשוב במתווה תיירות, בשל מלחמת "חרבות ברזל".
מנכ״ל משרד האוצר, שלומי הייזל, וסגן באגף התקציבים מתן יגל, ומנהל מס רכוש אמיר דהן, נכחו אף הם במפגש המדובר עם ראשי המועצות. מטרת השתתפותם של אותם בכירים, נועדה לדייק את המענה לפערים הרבים במתווה פיצויים לתושבי הצפון.
 



שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, התייחס לאתגרים הרבים שראשי הרשויות מתמודדים איתם בימים אלו ואמר: "המצב הנוכחי לא יכול להימשך והוא לא ימשך. מדינת ישראל מחויבת לביטחון של אזרחי הצפון ומי שפונה מביתו יחזור למצב שונה מזה שהיה כשיצא".

עוד הוסיף שר האוצר: "מדינת ישראל מחויבת גם לכלכלת תושבי הצפון ובמשרד האוצר בהנחייתי פעלו ופועלים למתן סיוע מהיר במדיניות מרחיבה לתושבים. אנחנו במערכה על ביטחון ישראל שמשליך באופן ישיר על כלכלת ישראל ואנחנו פועלים בשתי הזירות הללו בעצימות גבוהה תוך מדיניות מרחיבה וגמישות מרבית. יחד בע״ה ננצח".

(צילום: דוברות משרד האוצר)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה