משפט

זיקוקים ורבע מיליון שקל: אלו החשודים שנעצרו על ידי המשטרה

שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול פשטו על ביתו של המחבל מחיפה ומצאו כוורות זיקוקים ורבע מיליון שקל במזומן. לאחר ששני חשודים נעצרו, בית המשפט השלום האריך את מעצרם עד תחילת פברואר
מערכת ice |  1
ניידות משטרה (צילום pixabay)
משטרת ישראל הודיעה היום (שלישי) כי במסגרת פשיטה של שוטרי מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול על ביתו של המחבל מחיפה, אותרו עשרות כוורות זיקוקים ורבע מיליון שקל במזומן. בעקבות הממצאים החריגים הללו, שוטרי מחוז צפון עצרו שני שני חשודים.
זמן קצר לאחר הפיגוע שהתרחש אתמול (שני) בחיפה, שוטרי מחוז צפון חשפו את זהותו של המחבל. במסגרת האירוע המדובר, אותר המחבל, תושב העיר טמרה. מיד עם קבלת הדיווח, נכנסו כוחות של משטרת מחוז צפון יחד עם לוחמי משמר הגבול לחיפוש בביתו של המחבל.
במסגרת החיפוש, איתרו השוטרים עשרות כוורות זיקוקים, מעל לרבע מיליון שקל שהוחזקו בביתו ועצרו לחקירה מספר חשודים. מלבד זאת, ציינו שוטרי מחוז צפון כי הבוקר (שלישי), הובאו בפני בית המשפט השלום בחיפה שני חשודים  באחזקת הזיקוקים, בגילאי 17 ו-22.  מעצרם של השניים, הוארך עד תחילת חודש פברואר. מלבד זאת, ציינה משטרת ישראל כי  הכסף אשר אותר במסגרת החיפוש נתפס ומקורו יבדק במסגרת החקירה.
 



כזכור בחודש אוגוסט האחרון, דווח כי המשטרה הוציאה לפועל מבצע "הקש בדלת" כחלק מהמלחמה בפרוטקשן. שוטרי המחוז הצפוני פשטו על מספר יעדים ועצרו 12 חשודים במעורבות באיסוף מידע על קורבנות ובעבירות סחיטת דמי חסות.

על פי הפרסום, בין היעדים עליהם פשטו שוטרי מחוז צפון ולוחמי מג"ב היו קריית שמונה, עכברה, עין קיניא, גוש חלב ומשמר הירדן. במהלך הפעילות כאמור נעצרו 12 חשודים. בבתיהם של החשודים נתפסו מכשירים ניידים, מצלמות, מסמכים שונים וצ'קים בסך כולל של מיליון וחצי שקל. 

(קרדיט: דוברות המשטרה)

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להזניח את הפרוטקשין
    דורה 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הטיפול שהחל בנושא הפרוטקשין (מה שהוזנח משך עשרות שנים) לפני המלחמה, חייב להמשך בייתר שאת. אסור להזניח את זה, חייבים למגר את התופעה הברברית ולכלוא את כל הערבים שאחראים לזה, אחת ולתמיד. אסור שבמדינת ישראל אדם יחשוב פעמיים אם לפתוח עסק מפחד ערבים שיחייבו אותו אח"כ לשלם פרוקטקשין.
    סגור