משפט

בכירי ענף המשפט: ״תרומתו של ברק בהאג, מאפשרת להמשיך את המלחמה"

בכנס של פורום Duns 100 השנתי של בכירי ענף המשפט בתחום הליטיגציה המסחרית, עו"ד עופר צור, מועמד לשעבר מטעם שר המשפטים דאז גדעון סהר, לכהונת שופט בבית המשפט העליון אמר: "בשנים הקרובות יעסקו חלק מהשופטים באחריות למחדל של ה-7/10. אני חושש כי האשמים עלולים לנסות להרים יד מטאפורית על אותם שופטים אשר יישבו בדין"

מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
אתמול (שני), קיימה דן אנד ברדסטריט את פורום Duns 100 השנתי של בכירי ענף המשפט בתחום הליטיגציה המסחרית. בפורום עסקו בין היתר בפסיקת בית המשפט הבינלאומי בהאג, ביטול חוק עילות הסבירות ובכלל על גורלה של הרפורמה המשפטית, המצב במשק לאור המלחמה, בוררויות, תובנות ייצוגיות, שיטת מינוי שופטים, יישום תקנות סדר הדין האזרחי ודרך ניהול הליכים משפטיים ועוד.
עו"ד עופר צור, ראש תחום הליטיגציה בפירמת עוה"ד גורניצקי GNY: "לאחר שניתן פסק הדין בבג"צ המוכר כ"עילת הסבירות" וחזרה במשהו השפיות למקומותינו, צריכים כולנו להתגייס להשבת האמון ברשות השופטת, כרשות עצמאית ומקצועית שאין עליה מורא למעט הדין. לטעמי, הרשות השופטת ואיכות שופטיה הם העוגן המחזיק את ספינת מדינתנו המיטלטלת במים סוערים מקומיים ובינלאומיים".
עו״ד גיורא ארדינסט, שותף מייסד ארדינסט, בן נתן, טולידאנו ושות' עם המבורגר עברון: "מדינת ישראל נקלעה למשבר הבטחוני והמדיני החמור בתולדותיה. המלחמה על מערכת המשפט חייבת להימשך בד בבד עם המלחמה על השבת החטופים ומיגור ארגוני הטרור שמטרתם חיסול הישות הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה