משפט

משטרת ישראל: זה העובד הסוציאלי שנעצר בחשד לביצוע עבירות מין

משטרת ישראל הודיעה כי עצרה עובד סוציאלי תושב רחובות בחשד לביצוע עבירות מין בתושבת העיר. בדיון שנערך בבית המשפט בראשון לציון, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקירה
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
משטרת ישראל הודיעה כי אתמול (שלישי), עצרה עובד סוציאלי תושב רחובות, בחשד לביצוע עבירות מין בתושבת העיר. לאחר קבלת התלונה מתושבת העיר,  חוקרי תחנת המשטרה ברחובות החלו בחקירה עם אותו עובד סוציאלי.
על פי משטרת ישראל, מדובר בעובד סוציאלי בשנות הארבעים לחייו, אשר על פי החשד, ביצע עבירות מין כלפי תושבת העיר רחובות, בת השלושים. עוד נמסר, כי הרקע להיכרות בין השניים אינו רומנטי כלל וכלל, תושבת העיר נפגשה עמו בעניין מקצועי בלבד.
בעקבות אותו חשד, חוקרי תחנת המשטרה אשר ברחובות, איתרו ממצאים במסגרת החקירה המואצת ואתמול עצרו את החשוד ולאחר שנחקר, נכלא. עוד נמסר ממשטרת ישראל, כי בכוונתה להביאו היום (רביעי), לדיון בבית המשפט בראשון לציון. במסגרת הדיון בבית המשפט, תבקש משטרת רחובות להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.
אותו דיווח על עבירות מין אינו חדש כלל וכלל למשטרת ישראל. כבר בשנת 2022, פרסמו גורמים בכירים במשטרה כי נרשמה עלייה משמעותית במספר הדיווחים על הטרדות מיניות בשנים האחרונות.
על פי ניתוח מעמיק שנעשה בנושא, עלה כי שנת 2017 נחשבה לשנת השפל במספר הדיווחים על הטרדות מיניות שהגיעו לחטיבת הקהילות במשטרה. גורמים בכירים במשטרה טוענים כי הסיבה לכך היא בשל הודעת מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, אשר הכריז כי הוא לא יטפל בתלונות אנונימיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה