משפט

ארקיע חוטפת שתי תביעות חדשות: תשלם פיצויים בעשרות אלפי שקלים?

חברת התעופה ארקיע וחברת הנסיעות בטרפליי מסתבכות עם שתי תביעות חדשות של נוסעים, שדורשים פיצויים על סל 34,600 שקל מכל אחת מהחברות, אחרי שלטענתם הופקרו על ידי החברות במרוקו אחרי ה-7 באוקטובר, זאת לאחר שחברת התעופה ביטלה את הטיסה והם לא קיבלו טיסה חלופים
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
חברת התעופה ארקיע וחברת הנסיעות בטרפליי מסתבכות: על פי דיווח היום (ראשון) ב"מיינט חיפה", החברה חוטפת שתי תביעות חדשות מארבעה נוסעים, שניים בכל תביעה, זאת לאחר שהטיסה שלהם ממרוקו לישראל בוטלה עם פתיחת מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר.
על פי הדיווח, התובעים, תושבי הקריות, דורשים מכל אחת מהחברות פיצוי על סך של 34,600 שקל. מדובר למעשה בשני זוגות, שיצאו לטיול מאורגן במרוקו בתחילת חודש אוקטובר. לטענתם, הטיסה חזור ממרקש לנתב"ג אמורה הייתה לצאת לדרכה ב-12 באוקטובר, חמישה ימים אחרי המתקפה האכזרית של מאס על יישובי הדרום, מה שגרם לכאוס אחד שלם במדינת ישראל בכלל, ובעולם התעופה בפרט.
לטענתם, הטיסה בוטלה ברגע האחרון, והם נאלצו להישאר מספר ימים ב"מדינה מוסלמית עוינת". עוד טענו כי "ארקיע ביטלה במפתיע את הטיסה ולא מצאה עבורם טיסות חלופיות". בנוסף טענו כי "נאלצנו לקחת טיסה חלופית דרך טורקיש איירליין לאיסטנבול, ואז דרך איסטנבול לישראל. גם איסטנבול היא מדינת מוסלמית עוינת, והפחד היה גדול ביותר. נאלצנו להמתין 12 שעות בשדה התעופה, בתחושת אימה שלא ניתנת להסביר במילים".
לטענתם של הארבעה, הטיסה החלופית שהציעה בסופו של דבר ארקיע עלתה "סכום אסטרונומי". שני הזוגות דורשים החזר עלות הטיסה החלופית על סך של 3,650 שקל לכל נוסע, פיצוי על עוגמת נפש, החזר עבור הוצאות נוספות שנאלצו להוציא כגון מזון, וכן הסבר מפורט מדוע בוטלה הטיסה ומדוע לא דאגו לטיסה חלופית. על פי הדיווח, טרם הוגשו כתבי הגנה בשני התיקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה