מינויים

דרמה ענקית בארקיע: המנכ"ל פורש שוב, אחרי 3 שנים

גדי טפר עוזב את התפקיד בפעם השנייה זאת אחרי ששימש כמנכ"ל ארקיע עד 2014 ופרש, לא נראה במשך חמש שנים עד ששב באוקטובר 2019 בתפקיד היו"ר במקומו של אבי נקש שפינה את מקומו
מערכת ice | 
מטוס ארקיע (צילום פייסבוק/ארקיע)
דרמת ענק באחת מחברות התעופה הגדולות בישראל. יו"ר ומנכ"ל ארקיע, גדי טפר, הודיע היום (שני) כי הוא פורש מהחברה לאחר שלוש שנים בתפקיד. יעוז ברלוביץ, ששימש עד כה כמשנה למנכ"ל ומנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, יחליף אותו בתפקיד.
עבור טפר מדובר בפעם השנייה שהוא כבר פורש מהחברה, זאת אחרי ששימש כמנכ"ל ארקיע עד 2014 ופרש, לא נראה במשך חמש שנים עד ששב באוקטובר 2019 בתפקיד היו"ר במקומו של אבי נקש שפינה את מקומו.

על פי ההערכות, בפעם הקודמת שעזב, ב-2014, חילוקי הדעות בינו לבין נקש היו חלק מהסיבות, אבל היום, הודיע לדירקטוריון ארקיע שהוא פורש פעם נוספת. לאחר מכן הוחלט למנות את ברלוביץ' לתפקיד.
ברלוביץ אמר: "אני מבקש להודות לגדי טפר על ניהול החברה במהלך שלוש השנים האחרונות, אשר היו מהקשות בענף התעופה. אני מקבל לידי את ניהול החברה, בתקופה מורכבת, כאשר המציאות מאלצת אותנו להתמודד עם אתגרים רבים ובעיקרם חזרה לשגרת תעופה בצל שגרת מלחמה. אני רוצה להודות לבעלי השליטה, לשותפים ולדירקטוריון על האמון שנתנו בי. יחד, ההנהלה והעובדים, נצעיד את ארקיע קדימה לפסגת התעופה והתיירות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה