משפט

קובי פרץ תובע את רביב דרוקר: יקבל 200,000 שקל?

הזמר קובי פרץ הגיש הזמר באמצעות עורך דינו שי אליאס תביעה נגד מגיש רשת 13 רביב דרוקר בגובה 200 אלף שקל בגין לשון הרע לכאורה
כפיר אדר |  6
רביב דרוקר (צילום freepik, shutterstock, ויקיפדיה- Ran Yehezkel)
כבר חודשים ארוכים שהמלחמה בין מגיש חדשות 13 רביב דרוקר והזמר קובי פרץ עולה שלב בצעדים קטנים והיום (חמישי) הגיש הזמר באמצעות עורך דינו שי אליאס תביעה נגד מגיש רשת 13 רביב דרוקר בגובה 200 אלף שקל בגין לשון הרע.
בתביעה צוין: " כמתואר בכתב התביעה לעיל, הנתבע השפיל וביזה את התובע ופגע בכבודו, שכן ככל שמספר הצפיות של צופי התכנית שלו עולה וגדלה והפרסום נחשף לכמות גדולה יותר של אנשים, כך בהתאם משתכר הנתבע בשכר גבוה יותר. ברי, כי ככל שהפרסום, מבזה, משפיל, מכפיש, משמיץ ומסית, כך התכנית הופכת לפופולארית יותר והנתבע משתכר בסכום גבוה יותר תוך הקרבת התובע על קרנות מזבח הרייטינג".
 
עוד הוסבר: "אשר על כן, יטען התובע, כי בפעלו של הנתבע כאמור לעיל בכתב תביעה זה, התעשר הנתבע שלא כדין ושלא במשפט על חשבונו של התובע, וזאת כמובנו של מינוח זה בחוק עשיית עושר ולא במשפט, התובע מותיר לשיקול דעת בית המשפט הנכבד לקבוע את גובה הפיצוי שיש לחייב את הנתבע, בגין ההתעשרות שצמחה לו שלא כדין, כמתואר בפרק זה".
לסיום הובהר: "למרות שנזקיו של התובע נאמדים במילוני שקלים י עמיד התובע את תביעתה על נזק באופן חלקי, על סך של 200,000 שקל יודגש, כי, כאמור, התובע העמיד את הסעד בתביעתו רק על חלק קטן מהנזקים שנגרמו לו והוא שומר על זכותו, לתקן סכום נזק זה ו/או, לצרף חוות דעת מומחה מתאימה, לצורך פירוט הנזק שנגרם לו".
התביעה הרשמית מגיעה כמעט חמישה חודשים אחרי שדרוקר אמר על פי כתב ההתראה כי בתכניתו "אזור בחירה" דרוקר קרא לכאורה בין השאר להחרים את ההופעות של הזמר. דרוקר נדרש להסיר הפרסום הדיבתי, להתנצל ולשלם פיצוי כספי, אך כעת משלא הייתה התקדמות נתבע.
 
דרוקר אמר את הדברים לאחר תגובתו של קובי פרץ לסרטון בו נראו שני מפגינים חוסמים ונוהגים באלימות רכב בו אם וילדיה הקטנים. דרוקר קרא בשידור, "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה לא להזמין אותו לשום מקום, עבריין מורשע, ואפס", ויחד עם זאת הוסיף על דבריו "אני רוצה להתנצל שאמרתי את זה, זה היה בלהט הרגע".
פרץ התייחס בשבוע שעבר להתבטאויותיו של דרוקר וכתב ביולי האחרון בחשבון האינסטגרם שלו, "בזמן כל המהומות, ברחתי מהחדשות ונסעתי להתפלל אצל הרשב״י. בדרך קפץ לי בפיד הסרטון שבו שברו לרכב בו נסעו אישה ושלושת ילדיה את השמשה, והתמונות של הילדים זועקים 'אמא, שלא יקחו אותך' עוררו אצלי טריגר. אני לא מאחל לאף אדם, אבל אני השארתי אישה ושלושה ילדים לבד לתקופה ארוכה ושמעתי מהילדים ׳אבא, שלא יקחו לנו אותך ואנחנו נתגעגע".
 
פרץ הפנה אצבע מאשימה לרביב דרוקר והגיב לקריאה של דרוקר לעשות עליו חרם: "הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר שמבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם (אולי כי אני פרץ). מאז השידור ענבל אשתי רק בוכה. כל הלילה אני מייסר את עצמי, מה הייתי צריך לכתוב ולמה לא שתקתי כמו אחרים וקיללתי את הפוסט טראומה שלי מהמקום ההוא, ושוב פחדים שלא תיפגע הפרנסה ולא יחשבו חס וחלילה שאני נגד מישהו ובטח בגלל פוליטיקה וסרטים שחורים".
מטעמו של דרוקר לא נמסרה תגובה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בהצלחה
    חגית 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קובי בהצלחה
    סגור
  • 5.
    אוי מסכן קובי פרץ
    אזרחית מודאגת 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התביעה מצוצה מן האצבע. שטויות
    סגור
  • 4.
    אני בבעיה
    ניסן לוי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני באמת בבעיה כי אני חולה על רביב הגאון ואוהב את קובי פרץ הזמר והאדם. אז בבקשה תעשו בינהם שלום. די לשנאה דייייי
    סגור
  • 3.
    מי זה מהפרצים ? זה השחורדיני ? (ל"ת)
    מה מי ? 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אורח
    דליה 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תוכנית פח של אופירע וברקו לא להחזיר אותם לשום תוכנית הם רק מלבים אש התוכנית שלהם לא מעניינת במויחד בימים אלה שאנחנו צריכים אחדות ???????????? עם ישראל חי
    סגור
  • 1.
    מגיע לו! לא סובלת אותו (ל"ת)
    חן 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור