משפט

לאס וגאס - קרית גת: זה מה שנתפס בפשיטה על בית העסק

בעקבות מידע מודיעיני המשטרה פשטה על בית עסק בקרית גת, שם מצאו השוטרים ציוד החשוד ששימש להימורים לא חוקיים ואף אקדח אייר סופט. שני תושבי העיר עוכבו לחקירה בחשד להפעלת המקום
מערכת ice | 
אילוסטרציה קזינו (צילום Pixabay)
מאבק המשטרה בתופעת ההימורים האסורים הוא מאבק מתמשך ועיקש, כאשר נראה כאילו העוסקים בדבר ימצאו בכל פעם דרכים מגוונות להפעיל את בתי ההימורים האלו. בכל פעם שנראה כאילו מצליחים למגר את התופעה אפילו במעט, צצים סיפורים שמוכיחים כי העבריינים אינם חוששים ואינם מורתעים כלל מלעסוק בפעילות ההימורים הלא חוקיים.
לפני מספר ימים פשטו כוחות המשטרה על מתחם עסקים בעיר קרית גת בעקבות מידע מודיעני, לפיו במקום מתקיימת פעילות הימורים אסורים. במשטרה אמרו כי עם כניסת הכוחות למתחם אותרו שני תושבי העיר בשנות ה-40 לחייהם, החשודים בהפעלת המקום.
לאחר שברשותו של אחד מהם נתפס אקדח 'אייר סופט' הנחזה לאקדח אמיתי, ונתפסו כונני מחשב שעל פי החשד, שימשו להפעלת משחקי מזל אסורים, השניים עוכבו לחקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים והחזקה של משחקים מסוכנים.
במשטרה התייחסו לתופעה המטרידה ואמרו כי "מקומות ההימורים האסורים פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר לגיטימיים. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה