משפט

נמנע אסון: נהג המסיע תלמידים נתפס נוהג בשכרות - ונעצר

נהיגה בשכרות היא תופעה ידועה ומוכרת אשר גבתה לצערנו, קורבנות רבים לאורך השנים. הדבר חמור שבעתיים כאשר מדובר בנהג המסיע תלמידים, כפי שתפסה המשטרה
מערכת ice | 
רכב הסעות (צילום דוברות המשטרה)
לא פעם אנו שומעים על מקרים טראגיים של מוות מיותר של בני אדם, בעקבות התנהגות פזיזה בכבישים והחלטות מטופשות של נהגים שכנראה לא מבינים את גודל האחריות שיש בידיהם. כאשר מדובר באדם שבאחריותו גם חיים של נוסעים אחרים, הדבר חמור אפילו יותר.
מקרה שאף חמור יותר מאלו, הוא מקרה שבו נהג אחראי על מספר רב של בני אדם כמו נהגי הסעות ובמיוחד נהגים המסיעים ילדים ותלמידים. במשטרת נקודת מגילות התקבל היום (רביעי), דיווח על נהג רכב הסעות המסיע תלמידים מיישובי המועצה האזורית מגילות, שעל פי הדיווח נוהג בפזיזות ומסכן אותם ואת הנהגים האחרים. 
השוטרים החלו בסריקות בניסיון לאתר את הרכב וכעבור זמן קצר הוא נצפה כשהוא מוריד תלמידים באחד מהיישובים. מבדיקה ראשונית עלה חשד אצל השוטרים כי נהג הרכב בגילופין, לאחר שהריחו ריח של אלכוהול שנדף ממנו.
בעקבות כך, בוצעה לו בדיקת ינשוף שהראתה תוצאה של 1,152 מיקרוגרם של אלכוהול בגופו, פי 5 מהמותר בחוק. הנהג, תושב מעלה אדומים בן 56, נעצר לחקירה ביחידת הבוחנים במחוז ש"י אשר בסיומה נכלא. מחר יובא החשוד בפני שופט, בהליך שיפוט מהיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה