רכב

הנהגים משלמים ביוקר: איפה מתבצעת פעולה אכיפה אגרסיבית?

פעילות תנועה יזומה ורחבה במחוז חוף - שוטרי התנועה במרחב כרמל ערכו הלילה פעילות כנגד עבירות מסכנות חיים, איכות חיים ומטרד הרעש ברכבים משופרים בחיפה
מערכת ice | 
שוטר תנועה (צילום משה שי פלאש 90)
הלילה (בין חמישי לשישי) נערכה פעילות יזומה של שוטרי התנועה במרחב כרמל כנגד  רכבים משופרים המטרידים את מנוחת התושבים בעיר ורכבים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך בשל ליקויים מכניים חמורים.
בסך הכל, נרשמו 7 דו"חות מהירות מתוכם נפסל רישיונם של 5 נהגים. כמו כן, 17 רכבים הורדו מהכביש, בגין ליקויים מכנים חמורים. נרשמו 12 דו"חות רעש בלתי סביר על ידי הפיקוח העירוני של עיריית חיפה.

עוד נרשמו 35 דוחות תנועה בגין עבירות שונות. עוכבו סה"כ 5 ורכביהם הושבתו ל-30 יום. 2 מהם בגין נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, רישיון רכב אינו תואם ולוחית זיהוי מזוייפת. המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאכוף את עבירות הרעש ואיכות החיים  ולהרחיק את מטרד הרכבים המשופרים מאזורי המגורים.
במקביל, משטרת ישראל ערוכה עם עשרות שוטרים לשמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, זאת ביום שבת 19.8.23 החל מהשעה 18:00. יבוצעו שינויים בהסדרי התנועה והתנועה תופנה לצירים חלופיים, בנוסף התחבורה הציבורית תופנה לדרכים חלופיות ועל שינויים אלו מומלץ להתעדכן באתרי האינטרנט השונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה