משפט

ימ"ר ירושלים: הוארך מעצרם של 8 חשודים שהסיתו ותמכו בטרור

על רקע המאבק של משטרת ישראל במקרי ההסתה והתמיכה בארגוני טרור ברשתות החברתיות, הודיעה ימ"ר ירושלים על הארכת מעצרם של שמונת החשודים אשר תמכו בטבח המזעזע שאירע ב-7 באוקטובר 
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
תושב מזרח ירושלים שנעצר בשל הפרות סדר שביצע במזרח ירושלים, חשף בעת החקירה בימ"ר ירושלים, כי הוא ועשרת חבריו פועלים בקבוצה בה הסיתו ותמכו באירועי הטבח המזעזעים שהתרחשו ביישובי עוטף עזה  ב7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס.
הבוקר (שני), שוטרי ימ"ר ירושלים הודיעו כי  עצרו 8 חשודים בתמיכה והזדהות עם ארגון טרור וקשירת קשר לפעולות פליליות. עוד מסרה ימ"ר ירושלים, כי שמונת החשודים הגיעו לבית המשפט ואף הוארכו מעצרם בשמונה ימים במטרה להשלים את חקירתם. בתגובה לכך, אחד מעורכי הדין של הנאשמים טען כי 48 שעות מספיקות לחשודים ואילו עורך דין אחר, טען כי ניתן לשחרר את שמונת החשודים כבר היום למעצר בית בצירוף תנאים.
השופט עמיר שקד התייחס לפעולותיהם הפליליות של שמונת החשודים ואמר: "פנים רבות לטרור החמאס, יש הנושא נשק, יש המשתמש בנשק ויש היושב מאחורי מקלדת / מכשיר נייד". מלבד זאת, ציין השופט שקד כי פרסום דברי ההסתה משפיעים על גורל החשודים: "אומנם יכול ואכן המשיבים לא היו מבצעים פעולה כזו או אחרת והנאמר היה נותר כאבן שאין לה הופכין, אך עצם פרסום דברי ההסתה, יש בהם כדי ללבות את היצרים ולתת לגיטימציה להם ולחושבים כמוהם המצויים מאחורי מקלדת / מכשיר נייד וסבורים כי יש בכך מעין 'חסינות' ולא – היא".
עוד הוסיף השופט שקד: "אין להקל ראש במקרים מעין אילו, שכן אין לדעת מי עתיד לצרף מחשבה (דברי ההסתה) למעשה בכלל ובפרט בעת הזו - עת מלחמה". כאמור, השופט שקד החליט להאריך את מעצרם של שמונת החשודים עד ליום חמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה