משפט

בעלה של מיכל הקטנה ובעלי רשת 'בראון' מסתבכים: נתבעים במיליונים

התביעה גורסת כי נתנאל גרופ והנתבעים חתמו על הסכם הלוואה בגובה 5 מיליון שקל, כאשר בהתאם לו, קרן ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור פריים פלוס 6%, בתוספת מע"מ, אלא שהנתבעים "לא השיבו את סכום ההלוואה חרף ארכה שניתנה לה"
מערכת ice | 
ניר ויצמן ליאון אביגד אושרי דרעי (צילום רפי דלויה)
האם בעלה של מיכל הקטנה ושותפיו העסקיים ברשת מלונות 'בראון' ישלמו ביוקר? לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה תביעה מצד חברת נתנאל גרופ נגד מאור מלונאות ונופש נכסי נדל"ן בע"מ בנוגע לרשת בבעלות לירן, ניר ומני ויצמן, וליאון אביגד, בעלי מלונות בראון, בגובה של כ-6 מיליון שקל.
התביעה שהוגשה בתאריך 15.1.23 גורסת כי התובעים והנתבעים חתמו על בהסכם הלוואה בגובה 5 מיליון שקל. כאשר בהתאם לו, קרן ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור פריים פלוס 6%, בתוספת מע"מ, על פי הדיווח בפספורט ניוז. ההלוואה עמדה על תוקף של 30.4.2023 ועל פי נתנאל גרופ, הנתבעים "לא השיבה את סכום ההלוואה חרף ארכה שניתנה לה".

דווח כי מתוך "מחווה של רצון טוב ומבלי שהייתה לה כל חובה לעשות כן" בלבד, הוויצמנים ואביגד לא החזירו את ההלוואה עליה היו ערבים אישית ולדברי התובעת למרות הפניות האישיות לא הניבו את החזרת הכסף.
התובעים טענו: "אלא שהבטחות לחוד ומעשים לחוד, סכום ההלוואה לא הוסדר במועד המוארך. מאור מלונאות ונופש נכסי נדל"ן המשיכה לפנות אל התובעת בבקשות חוזרות ונשנות למתן אורכות להסדרת חובה כלפי התובעת (בטענה שהיא עתידה לקבל כספים מעסקה אחרת ולשלם מאותה עסקה את חובה לתובעת), עד שמאסה התובעת להמתין לתשלום החוב העצום כלפיה, ועל כן, היא דרשה מאת הנתבעים לפרוע את סכום ההלוואה באופן מיידי, ובד בבד שלחה התובעת אל הנתבעים מכתב התראה, בגדו הם נדרשו להסדיר את חובם ובכל מקרה לא יאוחר מיום 3.6.2023".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה