משפט

מלונות בראון מפצים לקוחות בארוחת בוקר בחינם: אלו הזכאים

בחלק מהסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד רשת המלונות בראון, זו האחרונה תשלח שוברים דיגיטליים לארוחת בוקר זוגית בשווי 240 שקל לשובר לזכאים. אז מי יזכה לפינוק?
מערכת ice |  1
מלון בראון ברוט (צילום Max Kovalsky)
רשת המלונות הפופולרית בראון הגיעה לאחרונה לפשרה מול תובעת שביקשה למחות על כך שהרשת לא מפרסמת מחיר מלא, כולל מע"מ, באתרים שלה שאינם בעברית. לפי ynet, הרשת הסכימה לחלק ללקוחות זכאים שוברים לארוחת בוקר זוגית במספר מלונות, בסכום מצטבר של 320 אלף שקל.
התביעה הוגשה לפני שנתיים, אך הפשרה מעלה הגיעה עוד לפני ששני הצדדים הגיעו לבית המשפט. ממלונות בראון נטען כי הרשת פועלת לפי חוק, והבהירה שהאתרים בלעז מיועדים לתיירים שאינם מחויבים לשלם מע"מ וכי מצוין בתמחור שאכן מדובר במחיר שאינו כולל מע"מ. במסגרת הסכם הפשרה בין הצדדים, שניהם לא יודו בטענות אחד נגד השנייה.
ובאשר לארוחת הבוקר, מדובר בשובר בשווי של 240 שקל וההודעה לזכאים תישלח עד 60 יום מרגע שיאושר פסק הדין. השובר יישלח בסמס או במייל. אז מי זכאי? כל לקוח ששילם תוספת מע"מ על מחיר שהוצג לו בפרסום שאינו בעברית.
השוברים יישלחו לזכאים ואלו יצטרכו לאשר שהם רוצים אותו. אם לא יעשו זאת, השובר יועבר לעמותה שהרשת תבחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשים משועממים ומגעילים
    אסתר המלכה 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך "ביחד ננצח" ו"כוחנו באחדותנו" כשאנשים משועממים, טרחנים ורעי לב מגישים תביעות ייצוגיות נגד עסקים ישראלים על כלום ושום דבר. לא יודעת מי זה הגורודיסקי הזה, אבל עולה לי בראש הדמות של שיילוק, והמבין יבין. איכס!
    סגור